HAPPY BIRTHDAY TO ME

I dag er dagen! Dagen jeg over flere år ikke har sett frem til, den dagen som kommer men som jeg prøver å la vandre forbi, men som kommer uansett. Jepp i dag er min bursdag! Happy Birthday to me.. Hele 24 år! WOW, jeg føler meg virkelig ikke som 24 år.. Jeg føler alderen stiger, men at jeg selv ikke er i 24 år i hode mitt. Til neste år er jeg fillen meg halvveis til 50, noe jeg synes selv er skremmende. Men på de 24 årene har jeg oppnådd mye, mye mer enn jeg hadde trodd. Jeg har et liv som jeg er stolt over! Jeg har oppnådd ting som jeg er stolt over, å ja jeg er rett å slett fornøyd. 

Allerede i dag har det haglet inn med gratulasjoner. Telefonen gløder og facebook tikker som en bombe! Jeg må si jeg er virkelig takknemlig for alle gratulasjonene jeg har fått, og det gleder meg stort! Mange har ønsket meg en god dag, en strålende dag, osv. Det fikk meg til å tenke! Det er vanligvis noe som mange skriver fordi det er en “klassiker” under gratulasjons opplegget, men samtidig noe som mange faktisk mener. Noen skriver det som tomme ord, mens andre skriver det fordi di mener det, det er slik vi mennesker er. På bursdager viser vi som regel positivitet over for både folk som står oss nært, og bekjente og mindre bekjente. Det er slik hele opplegget har blitt, under teknologien som nå er i år 2015. 

Som nevnt på facebook siden til bloggen på facebook, beskriver jeg min bursdags feiring i går som uforglemmelig, spesiel og fantastisk. Og det var den virkelig, samtidig som jeg er så glad for at feiringen ble som den ble. Jeg er takk nemlig for at de tårene som dessverre kom opp under besøket i går, faktisk oppsto.. Fordi det førte til noe positivt og godt. 

// Se filmen under, for å høre mer ang bursdags feiringen i går og bursdags planene for dagen i dag //

video:film fra 30

 

Nå står middagen i ovnen, Mina Adeline ligger å sover sin dags lur, og jeg ligger godt plantet på sofaen. Tankene har kommer å godt, men samtidig er gleden størst! Jeg er så glad for at bursdags feiringen i går ble så spesiell, uforglemmelig og samtidig så fantastisk. Det er ingenting som kan gjøre dagen min i dag eller som kunne klare å ødelegge dagen min i går ved feiringen! I dag blir en koselig og avslappende dag, med koselig besøk og herlig middag! 

 

 

3 thoughts on “HAPPY BIRTHDAY TO ME

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top