KISS KISS

God morgen søtinger!

Trøtte tirsdag står for tur, og litt av en tirsdag! En grå dag fylt med rein og guffent vær. Men til tross for slikt vær kan det faktisk også være en flott morgen også.

Jeg ble vekket i dag av min herlige datter, som kom inn og hadde med seg “bobba”, som er bok. Hun krøp opp i sengen sin og satte seg godt til rette med boken som laget dyrelyder. Vi tok oss tid til å sitte litt i sengen å lese, før vi begynte på morgen stellet. I dag var det nemlig tid for barnehage dag igjen, noe Mina Adeline var fult klar over. Gleden er stor når vi finner fram sekken og gjør oss klar til barnehagen.

Hun var i strålende humør og litt før 9 var vi i barnehagen. Som vanlig var hun ivrig etter å komme seg inn til de andre barna, men i dag kom hun ut igjen å skulle si skikkelig hade til meg før jeg kunne gå. Hun krøp opp i armene mine, jeg fikk flere herlige klemmer som varte lenge, samt også noe herlige kyss av hun før jeg kunne gå. De i barnehagen er så flinke og lot hun få si skikkelig hade til meg og kose litt, før hun gikk inn igjen å skulle vinke hade til meg i vinduet.

Det var så godt å få en så varm og herlig hade kos, før dagen hennes i barnehagen startet for fult. Ofte har hun ikke tid til å si hade, så det ga meg et stort smil å en god følelse av å få så mye kos av hun før jeg kunne gå. Jeg synes det er så viktig og ta seg god tid både når jeg leverer å henter hun i barnehagen. For det skal gå etter når hun er klar for å si hade og starte dagen, samt det skal også gå etter hun når jeg henter henne. Det er ikke noe grining eller noe, bare masse glede, som gjør så godt å se. Jeg får liksom den bekreftelsen som er god å få, at jeg har valgt rette barnehagen for hun og at hun trives der, at det var rett å ha hun i barnehagen. Barn har jo så godt av å få være litt rundt andre også enn bare foreldrene og de vanlige omgivelsenne. En barnehage er jo så kjekt for dem, samtidig full av masse lærdom for dem.

Jeg kjenner smilet og hjerte mitt enda smiler stort etter leveringen i dag. Så den grå regnfulle dagen, ble plutselig mer solskins dag inni meg.

Nå skal jeg slappe av litt med boken som jeg er så oppslukt i, samt også om litt sette meg ned å skrive et spennende sponset innlegg, som jeg gleder meg til å dele med dere! Et annet sponset innlegg vil også komme ut, og jeg gleder meg masse til å dele dem med dere, for selv liker jeg dem veldig godt! Jeg velger jo selv hva jeg skal skrive om, så jeg reklamerer aldri for noe jeg ikke kan stå for og som jeg selv liker. Noe som egentlig sier seg selv, men som mange fort kan glemme!

Håper dere får en flott dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top