FASTELAVENS HELG

Helgen har vert fantastisk, til tross for at jeg enda er syk. Jeg kan røpe at jeg har blitt sponset med hele 2 noe produkter som jeg holder på å teste ut (eget innlegg om det kommer!). Ikke nokk

med det men det har også vert valetine day på lørdag (kommer eget innlegg om min valentine day) og fastelaven på søndag.

Det har vert en fantastisk helg! jeg er enda redusert ettersom jeg enda er syk, men det går rette veien nå med å bli frisk. Noe jeg er utrolig glad for. Det å være syk, er så langt ifra kjekt som det går ann å komme..

Sykdommen hindret oss ikke uansett, på lødag baket vi boller som ble spist opp samme dag. Deretter baket vi nye boller og en herlig sjokoladekake på søndag. Vi koste oss masse med boller m/krem og sjokoladekaken. Det var så kjekt å se at Mina Adeline elsket både bollene og kaken, og det kom også et herlig gledes hyl da hun så maten når den var klar.

Vi har også kost oss med å lage fastelavensris og hatt koselig besøk. Bedre sakt, vi har hatt en fantastisk helg! Somsakt så kommer jeg tilbake til hvordan min valetine day var, med et eget innlegg.

Håper dere alle har hatt en flott helg! 🙂 Minner dere også på at kommentarfeltet er stengt. Grunnlaget for det, har jeg skrevet i innlegget under dette blogginnlegget.

FØLG OSS GJERNE PÅ INSTAGRAM: @mammatiladeline

FØLG OSS GJERNE PÅ FACEBOOK:

Xtinemichelle.blogg.no

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top