Million lashes

Mange kjenner til vippeextension og mange har det selv. Mange tror at det er typisk de som er toppblogger som har vippeextension, men ja endel har det og endel har det ikke. Men en ting kanskje ikke alle tenker igjennom er at det er jo faktisk helt genialt og ha! Hvertfall for en alene mamma, der sminke tid ikke alltid strekker til. 

For en liten stundt siden begynte jeg selv og bruke vippeextension, og det var virkelig noe jeg trivdes med. Jeg kunne plutselig stå opp om morgenen og føle meg vell. Jeg kunne slippe og se ut som et vandrende takras som kom gående ut blant mennesker, fordi jeg ikke hadde hatt mulighet å gjøre noe annet enn å sette opp håret i en strikk. Nå kan jeg plutselig se litt mer sminket ut og føle meg mer komfortabel, fordi jeg har vippeextension og dermed ikke trenger å gjøre så mye mer enn ta på meg maskara. Bedre sakt, plutselig har jeg tid til å ta meg 2-5 min om morgenen til å sette håret i strikk eller lage til en flette og hive på noe maskara på vippene nede på øynene mine. Det er virkelig helt fantastisk! 

Jeg har tidligere hatt vanlig vippeextension men da jeg oppdaget 3D vippene og alle de andre fantastiske efektene som vipper kan gi, ønsket jeg å prøve ut dette. Jeg har derfor valgt å prøve ut Million lashes vippene. Det er vipper som gir en enda større efekt med flere vipper som blir satt på. 



På før bildene hadde jeg ikke vippeextension på, da var det mine naturlige vipper. Så her ser dere virkelig hvor stor forskjell det faktisk ble. Jeg er selv super fornøyd og elsker den fantastiske efekten som million lashes ga.

Mange lurer nokk på, hvordan ser det da ut med vanlig vippeextension iforholt til million lashes. Men det skal dere nå få se. Jeg har tatt bilde som dere kan se hvordan det var på meg med vanlig vippeextension og hvordan det ble med million lashes på meg. Selv ser jeg stor forandring og et resultat jeg trivest mye bedre med selv. Men smak og behag er det, så det er kanskje forskjellige hvilke ønsker vi alle har. Men million lashes er den mest populære metoden som nå blir brukt med vippeextension. Selv forstår jeg det veldig godt ettersom det gir et fantastisk flott resultat!


På bilde til venstre har jeg vanlig vippeextension og på bildet til høyre har jeg million lashes. Jeg har som dere ser ikke tatt på maskara på de vippene under på dette bilde, men det er ikke det som er fokuset med dette, det er resultatet og forskjellen på disse typene vippeextension. 

Jeg er selv utrolig fornøyd å elsker de nye vippene mine! Det er en type vippeextension jeg virkelig ønsker å fortsette med. Etter jeg fikk vippeextension og spesielt denne typen, har det gjort morgen timene mine mye lettere. Jeg kan levere min datter i barnehagen uten å føle meg som et vandrende takras, jeg kan gå på butikken og ut skjennerelt uten og måtte bruke så mye tid på å sminke meg osv, ettersom jeg nå har vipper som er flotte uansett. Litt maskara som tar noen sekunder å ta på, på de vippene under og børste over håret eller ta det opp i en strikk er alt jeg trenger å gjøre. Noe jeg faktisk klarer å ha tid til å gjøre før jeg vekker min datter. Så alt i alt, jeg er super fornøyd og anbefaler virkelig Million lashes og vippeextension videre til andre! Ikke minst så er jeg super fornøyd med resultatet som jeg fikk etter jeg var hos Icône! Koselig samtaler og et flott resultat. Bedre enn det, kan det jo ikke bli! 🙂

Salongen jeg har vert og satt på million lashes heter Icône,
hjemmesiden finner dere –> Her!
Og facebook siden finner dere –> Her! 

Håper dere alle får en flott dag videre! 

 

6 thoughts on “Million lashes

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top