DURACELL I DYREPARKEN

Som mange av dere allerede vet, så har vi vert i dyreparken i helgen og kost oss. Vi skulle egentlig bare få på Lørdagen men etter en så utrolig morsom og kjekk dag så fant vi raskt ut at en dag var ikke nokk. Så vi kjørte heller på med en to dagers i dyreparken. Det var fart og morsomheter hele tiden. Timene fløy og masse morsomme og kjekke minner skapte vi. Som jeg har nevnt tidligere her, så skulle vi også på tv showet “Sommer i dyreparken”. Vi var på showet begge dagene (Lørdag og Søndag). Det var et fullspekket show med masse morro og kjekke folk. Min datter har virkelig fått en uforglemmelig sommer, med masse bilder, opplevelser for livet som ikke er hverdags opplevelser. 

Begge dagene når vi var der tok vi masse bilder. Derfor har jeg valgt å dele mange av bildene so vi tok nå i dette blogginnlegget. Jeg kommer til å skrive å legge ut bilder ifra tv showet som vi var på i eget innlegg. Der vi også fikk noen minner for livet som vi kan se tilbake på hele tiden. 

Begge dagene når vi var i dyreparken var vi sammen med fantastiske venner og det jeg egentlig vil ta meg lov til å kalle familie. Ikke at vi er egentlig i slekt, men den omsorgen og helheten som vi har over for hverdandre, er det som betyr noe. 

Min datter fikk ta sin første karusellen! Te-koppene. Det var virkelig morsomt å hun storkoste seg. Vanligvis er hun helt i hundre, noe hun var i starten av. Men så ble hun sittende rolig i fanget mitt og storkoste seg. Hun er rene durasell kaninen men i Te-koppene var hun rolig og satt fint på fanget og storkoste seg. Hun var i godt humør hele tiden, og det kom ingen grine lyder eller noe. Så hvordan det blir når hun blit litt større å vi skal på tivolli, blir utrolig morsomt å se, etter hvor godt hun allerede likte karusell. 

Vognen hadde vi med hele tiden, men så aktiv som hun er så ønsket hun flere ganger å gå selv. Så skoene var på hele tiden og bena ble satt igang på ikke bare vi voksne å barna, men til å med på min datter også. De små bena hennes trippet søtt avgårde rundt og smilet var stort hele tiden. Utrolig kjekt å se så glad hun var ettersom det ble utrolig lite søvn. 

Vi var en god stund å så på dyrene, noe vi alle likte kjempe godt. Mina Adeline blir helt i hundre når hun ser dyr, og vi kunne stå over litt lengre tid å bare se på et dyr. Det var egnetlig jeg som ønsket å gå videre, enn at hun viste at hun var ferdig å se på det ene dyret, før vi egentlig kunne gå videre til det neste dyret. Alle dyrene var like spennende og hun hoppet i fanget mitt å kom med de herligste muntre tonene sine. Hun er virkelig helt fantastisk!


// En liten prinsesse som er opptatt med å se på apekattene //


// Adeline og hennes momma storkoser seg med å se på dyrene // 

Mina Adeline storkoste seg med å være med hennes momma rundt litt å se på endel dyr. Det var utrolig kjekt å se så glad hun ble av alle de forskellige dyre som vi så på. Og både Mina Adeline og hennes momma koste seg kjempe masse hele tiden, mens de gikk rundt å så på nye dyr. 


// Meg og Martine //


// Mamma (Bente), Martine & Mina Adeline (i vognen og sover en liten lur) //


// Mina Adeline i vognen, meg og min fantastiske mamma //


// Mamma og Martine stor koser seg i stallen på KuToppen //

I mens Mina Adeline hadde en liten sove pause, benyttet Martine anledningen til å leke litt på lekeplassen før vi tuslet videre for å se på flere kjekke plasser i dyreparken.

Da vi gikk rundt og så på forskellige plasser i dyreparken, kom vi plutselig over en liten fårestilling som de holdt på med i kjuttaviga. Mina Adeline fikk nemlig se kaptein sabeltan for første gang. Hun var helt i hundre, og ble faktisk ikke redd han. Hun satt godt plasert på skuldrene til hennes momma, da di song å så på det lille showet som de hadde. Det var veldig kjekt å se at det var små fårestillinger rundt forbi i dyreparken som vi kunne stoppe å se. Tror vi alle likt de små fårestillingene like godt, for smilet var stort rundt munnen til oss alle.


// 3 generasjoner koser seg og humøret er på topp i dyreparken //

Tømmerrenna i dyreparken var virkelig morsomt. Både små å store koste seg masse med å ta denne. Det var første gangen meg og min mamma tok den, og jeg er overbevist om at hele dyreparken hørte oss etter sånn som vi skrek da den for ned over bakkene i en susende fart. Men etter en gang var vi bitt av basillen, og flere ganger tok vi den. Det var så morsomt å kjekt. Jeg forstår godt at mange barn og voksne liker tømmerrenna, for det gjør virkelig jeg også nå!

Som dere ser har vi hatt det utrolig gøy i dyreparken og det var virkelig sommerens høydepunkt med tur. Jeg hadde egnetlig tenkt å reise på en lengre feire med min datter i år, men siden vi nå holder på skal flytte synes jeg at dyreparken og dette showet som vi har vert på nå i helgen, var en likte så god ferie og opplevelse i sommer. Det er ikke alltid lengden på ferien og turen som enn tar, så har noe å si, men opplevelsenne og gleden bak det enn finner på. 

Vi alle er iallefall utrolig fornøyd med helgen, og det er virkelig minner for livet og den beste turen og ferien jeg har hatt på det jeg kan huske. 

Som nevnt ovenfor har vi også vert på “Sommer i dyreparken” to dager på rad. Vi fikk møte flere kjendiser og vi fikk tatt masse bilder. 
Jeg kommer til å skrive om det i eget innlegg om kort tid. Så følg med, for det var virkelig opplevelser og spennende ting som skjedde der, som ikke alle små barn har fått opplevd så tidlig i livet sitt. 

Håper dere alle har hatt en strålende helg og kost dere masse. 

Hva har du gjort i helgen?
Har du vert på en liten ferie allerede i sommer?
Var du på sommer i dyreparken showet?

 

2 thoughts on “DURACELL I DYREPARKEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top