3 generasjoner rundt et bord

I dag har vi hatt en fantastisk dag så langt. Vi hadde en deilig frokost sammen alle 3 rundt spise bordet, noe vi pleier å ha hver morgen i sammen (bare jeg som ikke kommer på å ta bilder). Det er herlig og sette seg ned forran spisebordet og slappe av og bare kose seg med noe god mat. Mina Adeline er også kjempe flink og har en tolmodighet når det kommer til å sitte med bordet, som jeg virkelig beundrer. Det er helt sprøtt å se en så liten jente ha tolmodighet til å sitte med bordet til vi alle er ferdige og spise. Hun finner alltid noe kjekt å leke med når vi sitter med bordet, uansett hva det er så er det kjekt synes hun. I dag fikk jeg sumlet meg til å ta noen bilder, som jeg tenkte å vise dere. Jeg synes det er så kjekt å lage til frokost til alle, noe jeg aldri var opptatt av før jeg fikk min herlige lille datter. Så er merkelig å se hvordan små ting, forandrer seg etter enn har blitt mamma. Noen andre som også har merket det, eller har det sånn etter de ble mor selv? Håper dere alle andre også får en flott Torsdag! 









Har dere hatt en flott dag så langt?
Liker dere å lage til måltider og samle familien rundt bordet?

_________________________________________________

Minner om konkurransen som pågår på bloggen min.
Dere finner konkurransen –> HER!
_________________________________________________

4 thoughts on “3 generasjoner rundt et bord

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top