24 timer i et døgn

Timene flyr av gåre og plutselig er det en ny dag, en ny uke, en ny måne. 24 timer i et døgn er virkelig alt for lite for min hverdag. Uansett hvor tidlig jeg står opp eller om jeg legger meg sent så flyr timene og dagene. Jeg forstår ikke hvor alle timene og dagene flyr henn. Noen andre som kjenner seg igjen?

Dagene mine går mye i rutiner etter jeg fikk min herlige datter, men jeg har også timer i løpet av døgnet der min datter sover å jeg kan gjøre hva som helst. Uansett om min datter sover eller er våken så har timene fått vinger å plutselig er det kveld eller en ny dag. Det er helt sprøtt. Jeg skulle så sårt ønske at det kunne vert flere timer i et døgn enn bare 24 timer. Jeg skulle ønske dagene var lengre så jeg kunne fått utnyttet dagene mer og kost meg lengre med hver dag, siden min herlige datter utvikler seg så utrolig mye hele tiden så er det så utrolig spennende. Jeg vil ikke timene og dagene skal gå så fort, jeg vil få mer tid til å nyte hver dag mye mer iløpet av dagene enn hva jeg føler jeg får gjort. Tenk vis det kunne vert 27 timer eller 30 timer i løpet av et døgn. Da hadde jeg fått 3 til 6 timer lenge i løpet av hvert døgn til å nyte det enda mer og fått flere timer i sammen med min herlige datter enn bare de korte 24 timene. Jeg har resten av mitt liv i sammen med min datter å det er jeg uendelig glad for men samtidig hadde det aldri gjort noe å fått lenge dager. #ønske #tanke

Om jeg planlegger å gjøre kjempe mye en dag ender jeg opp med å kanskje få gjort halvparten eller under halvparten fordi det er ikke flere timer i døgnet å tiden flyr. Av å til ender jeg opp med å kanskje bare få gjort en av tingene jeg hadde planlagt. Det er virkelig frustrerende at timene skal måtte gå så raskt. Hvorfor kan ikke bare timene slutte å ha hast verk og roe seg litt ned.

Nå når vi har vert og enda er værfast flyr timene uansett. Jeg står tidlig opp å ønsker å få masse ut av dagen men plutselig er dagen over å det er kveld. Men uansett hvor raskt dagene går så får jeg være sammen med min herlige datter hver dag og det er de viktigste for meg.
 

 

Noen andre som kjenner seg igjen i at det er for lite timer i døgnet?
Føler du at du får gjort alt du hadde planlagt i løpet av en dag?

 

2 thoughts on “24 timer i et døgn

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top