Mønster er for pyser

I lengre tid har jeg hatt utrolig lyst til å sy å prøve å lage klær og forskellig ting til Adeline. Jeg kjøpte meg en sy maskin i fjord å de ente med at jeg ikke kom igang med å prøve den før for et par dager siden. Jeg har hatt utrolig lyst til å prøve den men annledningen har ikke vert der. Nå for et par dager siden fant jeg den frem å begynte og teste den ut. Det var utrolig kjekt å jeg ente opp med å lage en pose som hun kan sove i om natten. Dette var det første jeg noen gang lagte med en symaskin. Aldri har jeg konnet sy eller noe, men lot fantasien sette igang. Det var utrolig kjekt å resultatet ble jeg kjempe fornøyd med. Jeg fant ut før jeg startet å skulle lage denne at jeg hadde ikke tålmodighet til å lage en mal. derfor fant jeg frem en sånn pose hun hadde ifra før av som jeg hadde kjøpt tidligere. Jeg begynte å ta utgangspuntet etter denne og tegnet opp å klippet den sånn som jeg ønsket å ha den. Jeg fant også ut at denne ville jeg fore men ønsket ikke å ha den for tykk. Derfor foret jeg den med flis. Jeg ble utrolig fornøyd å fikk virkelig helt hekta med en gang. Det ente med at jeg fortsatte å la fantasien ta over å jeg ente opp med å lage denne posen, smekke, kose klut og en nattpysj som jeg nå holder på med). Det er utrlig kjekt å jeg gleder meg ti å fortsette og se hva jeg klarer å få til med denne sy maskinen. Ingenting er kjekkere enn å kunne lage klær og ting til min egen datter 🙂 

Er du glad i sy?
Begynte du å sy etter du fikk barn eller før?
Hva har du sydd?

5 thoughts on “Mønster er for pyser

  1. Så fint det var 🙂
    Jeg er kjempe glad i å sy, syr selv barneklær til mitt tantebarn og noen klær bare fordi lysten er der noen ganger 🙂

  2. Så flink du er! 🙂 Skulle ønske jeg kunne sy. Jeg lærte meg der i mot å hekle og strikke mens jeg gikk gravid, så har laget en del tøy til tullemor.

  3. Så fin, du er flink 🙂
    Jeg har selv symaskin, jeg begynnte å sy da vi hadde musikal i 10 klasse, etter da har jeg sydd en del klær til meg selv og sydd inn bukser og gensere, osv, har jo ikke barn ennå. Men jeg tror nok att jeg kommer til å sy noe til barnet mitt når den tid kommer, hehe.

  4. Så fine ting du har sydd, jeg fikk en symaskin til bursdag ifjor og har brukt den kjempe
    Mye. Jeg syns det er kjempe kjekt å sy klær til barna mine, du kan sjekke
    Det ut på bloggen min 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top