Modell for en dag

I går koste vi oss inne, ja noe som har vert vår hverdag noen dager nå. Begynner å bli temmelig lei! vi var ute litt, men det var ikke mye siden været her er så ekstremt! (Kan legge ut bilde senere). Vi benyttet anledningen i å ta noen bilder. Som alltid er dette like kjekt! Vi har også vert så heldige å fikk besøk av en besevennine av meg som kom på fredag. Hun har også ent opp værfast hos oss, men vi koser oss uansett å koser oss som bare det nå som hun ikke kan rese hjem med det første. #Lykke ettersom jeg bare vil hun skal være her hele tiden. Jeg tenkte jeg kunne vise dere noen av bildene vi tok i går. Det er ikke studio bilder, men det kommer også etterhvert siden vi har planer om å sette opp studioe mitt og ta noen bilder også 🙂 

  
  
  
 

Som dere ser har vi kost oss veldig, å flere bilder kommer det! 🙂

Hva synes dere om bildene?
Liker dere å ta bilder?

4 thoughts on “Modell for en dag

  1. Kjempe fine bilder! Og ja jeg liker å ta bilder, så du må gjerne ta en titt innom bloggen min å se på noe av det jeg har tatt:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top