Et bilde sier mer enn 1000 ord

Et bilde kan si mer enn 1000 ord!

De siste dagene har det blitt mye fotografering i studioe mitt. Det har blitt masse bilder av Mina Adeline men også endel bilder av meg å Mina Adeline i sammen og min mamma å Mina Adeline i sammen. Noen av bildene fikk dere se som jeg la ut tidligere, ifra fotograferingen med 8 måneders bildene. 

I går var vi i studioet og tok noen bilder av meg og Adeline, jeg ble utrolig fornøyd med de og ønsker derfor å vise noen av bildene til dere. Jeg føler at disse bildene sier utrolig mye i seg selv. Av å til kan bilder si mer enn hva 1000 ord kan si! 




Dette er noen av bildene ifra den fotograferingen, men det er virkelig mange flere bilder ifra noen dager i studioet. Så det kommer flere bilde blogger innimellom. 

Hva synes du om bildene?
Er du glad i bilder?
  

4 thoughts on “Et bilde sier mer enn 1000 ord

  1. Emilie&Linda: Tusen takk 🙂 Så kjekt å høre at du også har et yndlingsbilde av deg å din datter og at det kommer frem i bildet at dere ser og samtidig er lykkelige i sammen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top