Blogget seg til avisen


Som jeg har nevnt tidligere har bloggen min virkelig kommet seg opp å frem. Noe jeg er uendelig glad for. jeg nevnte også tidligere at jeg skulle ned til avisen i dag for å ha et intervju med dem om bloggen min. Ettersom vi er værfaste og ikke kommer oss noen steder ble det til at intervjuet ble gjort i går over tlf. Så nå blir det spennende å se i avisen når dette kommer. Jeg er utrolig spent! Det er første gangen bloggen min kommer i avisen å jeg synes det er utrolig stort. Det er liksom ikke hver dag noe som dette skjer. Avisen som bloggen min kommer i er Birkenes avisen, alså dette er lokal avisen for plassen jeg bort på. Det er første gang jeg har blitt intervjuet så det var virkelig helt nytt for meg, men håper jeg klarte å svare litt greit på spørsmålene. Det vil vell vises når resultatet kommer i avisen 🙂 

Er det noen av dere som har vert i avisen ang bloggen?

8 thoughts on “Blogget seg til avisen

  1. Så gøy! Ja, jeg ble intervjuet om utdanningen min og bloggen, som kom på trykk forrige fredag. Veldig gøy 🙂 Har lagt det ut på bloggen 🙂
    God helg!

  2. Gratulerer da!! 🙂
    Utrolig at jeg ikke har lagt merke til bloggen din før, det virker som du er kjempe flink! Jeg skal lese litt mer her inne nå, og er sikker på at det forsterker inntrykket om hvor flink du er 🙂 Jeg gleder meg til å følge deg videre 😀 Legg meg gjerne til som venn slik at jeg får opp varsler hver eneste gang du har publisert et nytt innlegg 🙂
    God helg! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top