Ny Header, Hva synes dere?


Da er endelig den nye headeren på plass også! Den har jeg laget selv (jeg pleier å lage headere som jeg har på bloggen selv). Inni hjertet er det bilde av den søte prinsessa mi som jeg skal ha i August 🙂 Gleder meg utrolig mye å kan nesten ikke vente! hehe. 

Hva synes dere om headeren?
Lager dere header selv til deres blogg eller er det andre som lager den for dere?

Xoxo, 
Xtine Michelle 

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

2 thoughts on “Ny Header, Hva synes dere?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top