The new and modern technology, follow my blog on facebook


Ønsker dere og få en rask oppdatering på de nye blogg innleggende mine?
Da er løsningen her!

Hvis det er noen der ute som ønsker og følge bloggen min og få rask og enkel oppdateringer på når det er nye innlegg på bloggen min. Hvis det er noen som ønsker det så har jeg laget en facebook side som dere kan gå inn på å trykke “Liker” på, så får dere de siste oppdateringene fram når det kommer nye blogg innlegg på bloggen min 🙂

Adr til facebook siden er:
https://www.facebook.com/#!/pages/xtinemichellebloggno/276543819036743

Håper denne siden kommer i smak for de som er interiserte 🙂

Xoxo,
Xtine Michelle ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top