En fysisk reaksjon

Som mange av dere nokk ikke er klar over så har jeg en halv bror som heter Thomas. Jeg har uheldigvis ikke kontakt med han men håper jeg kan få det når anledningen byr seg. Men på julaften var jeg, min mor (Mina Adeline sin momma) og Mina Adeline på besøk hos min biologisk farfar hans kone. Det er alltid like kjekt å være på besøk hos de å dette besøket er et besøk jeg aldri kommer til å glemme!

Da vi var der fikk de besøk av søsteren til ester (kona til min biologiske farfar). De var utrolig koselige å det var første gang jeg traff søsteren hennes, det var også første gang hun traff Mina Adeline. Da hun så Mina Adeline ble det en uventet og stor reaksjon. Ja rett å slett en fysisk reaksjon som ente i stor latter fra oss andre. Hun så ned på Adeline å rygget fysisk bak over av sjokk da hun sa i en sjokerende stemme "GUD! Det er jo Thomas!". Etter hun hadde fått denne realisasjonen måtte hun spørre meg om det var gutt eller jente ettersom hun var helt lik min halv bror. Jeg var rask med å svare at det er en jente å hun heter Mina Adeline. Hun var stakker helt sjokkert å sa flere ganger at jeg hadde sterke gener å at min nydelige datter var en kopi av halv bror min. Latteren tok over å smilet var stort. Det var så kjekt å sprøtt å se en sånn reaksjon på hun da hun så min nydelige datter for første gang. Tydeligvis er kansje jeg å halv bror min litt like når vi var små, det vet jeg ikke. Men at min datter har arvet utseende etter slekten å familien min (på begge sider av min familie) er det nokk ikke noe tvil om 🙂

Jeg er uansett evig stolt av hun å i mine øyner er hun og forblir perfekt for alltid.

Har du opplevd en sånn reaksjon av andre når noen har sett barne ditt for første gang?

One thought on “En fysisk reaksjon

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top