Romjul salg

Nå er julen forbi å jeg håper alle har hatt en fantastisk jul og romjul. Romjul salget er også godt igang å det er nokk mange som har benyttet seg av det. Jeg har selv vert på handle tur å benytt meg godt av romjul salget å av januar salget som har startet litt tidlig i noen butikker. Mange har nokk kost seg med å handle til seg selv men jeg har stor kost meg med å handle til min nydelige datter. Jeg skal innrømme at jeg er dårlig på å kjøpe noe til meg selv nå etter jeg ble mamma til Adeline men gleden i å kjøpe noe nå er når jeg kjøper noe til Adeline 🙂 så Mina Adeline har fått seg endel nye og flotte klær og et nytt badekar og selvfølgelig så kunne jeg ikke gå ut ifra butikken uten å få med noen nye leker til hun. Butikken jeg har vert å handlet på er barnas hus. Det var utrolig kjekt å kunne kjøpe så mye klær i den str hun bruker nå å også i den neste spr hun skal opp i om litt. De hadde 50% på masse klær så følte jeg fikk endel for pengene. Å det synes jeg er super kjekt 🙂 har ikke fått tatt bilde av alt jeg har kjøpt til hun men legger med bilde av noe av det.

Er veldig fornøyd med alt det nye jeg har kjøpt til Adeline klærne passet helt perfekt 🙂 hadekaret er jeg veldig spent på å prøve ut så det blir kjekt. Hun har bade dag i morgen (har faste dager i uka som hun bader) så da skal hun få bade i det nye badekare sitt.

Jeg må også bare beklage at det har blitt lite blogging den siste tiden men internette har ikke vert helt på topp men håper det snart blir fikset.

Til slutt vil jeg bare ønske dere alle et godt nytt år å håper alle får en fin feiring.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top