Julepreget bloggutseende, Hva synes du?


Julen nermer seg nå med storm skritt å siden jeg er utrolig glad i jul tenkte jeg at de var på tide å “punte” bloggen også litt med utseende å header med julepreg. Så nå er endelig designet på bloggen helt klart. Ny header å profil bilde å selvfølgelig et nydelig gratis design fra RRH webdesign (RRH webdesign kommer dere til hvis dere trykker –>Her ). Headeren har jeg laget selv å bildene er tatt hjemme i mitt fotostudio. Fotografen finner dere vis dere trykker –>Her.

Mine spørsmål til dere
Hva synes dere om julepreget bloggen min har fått nå?
Hva synes dere om headeren å profilbilde mitt på bloggen?
Har dere kommet i julestemningen?
Har dere laget til et julepreg på bloggen deres?

Trykk liker nedenfor hvis dere liker julepreget som bloggen min nå har fått 🙂


 

5 thoughts on “Julepreget bloggutseende, Hva synes du?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top