Bildedryss – en liten smakebit av jul


I dag er dagen der jeg faktisk har bursdag å nå har blitt 22 år. Bursdagen min har vert en litt annerledes bursdag, men utrolig koslig å kjekk, men skriver mer om den senere 🙂
Tenk i morgen er det allerede 1.Desember å allerede 1. syndag i advent, å tiden nermer seg med stormskritt frem mot at det er julaften. Ettersom tiden nå nermer seg fant jeg ut at det var på tide med noen julebilder. Så i dag har vi tatt julebilder. Det var utrolig kjekt men min vakre datter ble litt trøtt så derfor skal vi ta enda flere i morgen.

Så siden jeg nå har noen få bilder klart ifra jule fotograferingen i studioe mitt, tenkte jeg at jeg skulle gi dere en liten smakebit på noen av julebildene som jeg legger ut etterhvert.

Hva synes dere om smakebiten av julebildene?
Har dere tatt julebilder?
Skal dere sende julekort i år?


Fotograf: Bente Broberg (Broberg Foto)
Facebook side:
https://www.facebook.com/pages/Broberg-Foto/172892266203427



4 thoughts on “Bildedryss – en liten smakebit av jul

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top