Dåp forberedelse – innbydelser

Da var tiden endelig inne for at jeg kunne få laget invitasjonene til dåpen av min vakre datter. Så nå i førmiddag brukte jeg tiden mens hun sov til å lage invitasjonene og bestille dem. Det ble bestilt endel invitasjoner så er spent på å se hvor mange vi blir i dåps festen hennes. 

Jeg ble utrolig fornøyd med resultatet av utseende på innbydelsene og ønsket å vise dere hvordan det ble seende ut når jeg var ferdig. Informasjonen inni kortet er som vanlig så derfor viser jeg bare forsiden på kortet. 

Jeg valgte å ha et hvit kort som har rosa å lilla detaljer ettersom jeg elsker rosa fargen. Jeg har valgt å bruge hvit og lys rosa i fargene under dåps festen så ønsket å ha noe av det samme på innbydelsene også. Bildene som er brukt på kortet er det jeg og min kjære mamma som har tatt. 

Jeg syntes det var så kjekt å lage innbydelsene og gleder meg masse til å lage takke kortene etter dåpen har vert.

Innbydelsene er laget hos optimalprint (<– trykk på teksten så kommer dere til siden deres)
På optimalprint har nå 15% rabatter på produktene sine frem til 30.09.13 kl 23.59

 Hva synes dere om resultatet til innbydelsene?
Likte dere å holde på me forberedelsenne til dåpen?
Hvor bestilte dere innbydelsenne til dåpen til deres barn?

 

 

2 thoughts on “Dåp forberedelse – innbydelser

  1. Innbydelsen var kjempe fin 😀 Finere enn de jeg hadde i allefall 😛
    Jeg elsker og pynte til dåp og gjøre alt fra begynnelse , men håper neste blir litt bedre og at jeg ikke har en syk baby på dåpsdagen pluss foreldre :/
    Jeg bestilte mine innbydelsen på fotoknudsen, aldri mer. Neste gang skal jeg google litt mer 🙂
    Lykke til med dåpsforberedelsene 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top