Dåp forberedelse – søtt og godt

Jeg har begynt å se litt på kaker til dåpen. Og har funnet ut at jeg ønsker å prøve å bake en kage selv itillegg til noen flere kager. Min snille tante har også vert så snill og tilbutt seg til å lage en kake, noe jeg ble utrolig glad for. Hun og Onkel hadde dåp i fjord til sin vakre datter så de vet mye bedre enn meg hvor mye det er å forberede til en dåp. Så jeg takket ja med en stor glede for at hun tilbudde seg å også lage en kake 🙂 Hvilken kake hun lager er ikke enda bestemt så det skal meg å hun komme tilbake til når det nermer seg å når jeg har en bedre oversikt og planene mer klar, så dette blir bare så kjekt å spennende 🙂

Selv har jeg jo også tenkt å prøve å lage en kake som jeg nevnte ovenfor. Kaken jeg har tenkt å sett litt på er en putekake, som den blir kalt. Det er mange forskellige utseender på de kakene men har sett på noen som jeg likte aller best, men om resultatet blir like bra som de jeg har sett på blir bare så spennende og se. Men må øve meg før dåps dagen er her, så blir litt baking frem igjennom. 
Her er noen av de putekakene jeg liker veldig godt å som har gitt meg inspirasjon til den jeg ønsker å prøve å lage. 

Kake 1

Kake 2

Kake 3

Kake 4

Kake 5

Kake 6

Hva synes dere om putekakene?
Hvilken kake ga dere mest inspirasjon?
Lagte dere kake til dåpen?
Var det noen i familien deres som hjalp med å også lage en kake til dåpen?
Har dere laget putekake?

2 thoughts on “Dåp forberedelse – søtt og godt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top