Har du hørt noe så fantastisk?


Jeg sitter å ser tilbake på de to andre trimesterne jeg nå er ferdig med. Og kom over en hærlig film der jeg får høre hjertelyden til min lille prinsesse. Jeg kjenner bare hvordan det varmer hver gang jeg hører på den eller er på kontroller å får høre hjertelyden ♥ Hjerte banker så fort, men det banker å er akuratt som det skal. Det gleder en kommende mamma så utroli mye å få høre sitt egent barn sitt hjerte banke, det er så hærlig og fantastisk at det finnes nesten ikke ord som kan beskrive den gode følelsen. 

På filmen ser dere bare armen min fordi jeg ønsket ikke å filme magen min. Kanskje jeg gjør det senere det hvet jeg ikke. Men det som er poenget med filmen er å høre det fantastiske hjerte banke til min lille jente ♥ Her er filmen så dere kan høre:

➩ Har dere tatt opp når dere får høre hjertelyden til babyen deres på kontroller?
➩ Hvordan var følelsen for dere når dere fikk høre hjertelyden til babyen deres? 
➩ Har dere kjøpt sånn som dere kan bruke hjemme for å høre hjertelyden?

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

One thought on “Har du hørt noe så fantastisk?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top