En ubeskrivelig lykke!

Do you know why love is blind? 
Because your mother starts loving you before seeing you 

Jeg er nå kommet i uke 27 i svangerskapet mitt. Det er siste uka i 2. trimester. Så nå er jeg snart over i det siste trimesteret av svangerskapet og tiden nermer seg veldig til min lille prinsesse kommer til verden. Jeg finner ikke ord som kan beskrive hvor mye jeg gleder meg til hun har kommet! Den kjærligheten jeg kjenner over for hun allerede nå, er så stor at jeg har ikke noen ord som kan beskrive den store kjærligheten. Det må bare oppleves for å si det bedre. Enn hvet hvordan den kjærligheten er når en har opplevd det selv. Jeg er klar over at det kommer til å bli enda mer sterkt og at kjærligheten blir enda mer spesiel og ubeskrivelig god når hun har kommet å blir lagt på bryste mitt. Bare å få kjenne den følelsen at enn har blitt mamma har jeg hørt er så ubeskrivelig sterk. Så er klar over at den store kjærligheten for henne allerede vil bare bli enda sterkere. Uansett og jeg skulle trodd den var på det meste allerede nå så vet jeg det kommer et nytt nivå innen hvor stor kjærligheten kan være når jeg får den opplevelsen. 

Som ble skrevet i sist blogg så var meg og min fantastiske mamma ute og tok bilder i går å da tok hun magebilder for uke 27 for meg 🙂 Jeg ble super fornøyd å som jeg skrev så skulle jeg legge ut noen av bildene. Jeg hadde med meg min søte hund (Dumle) på noen av bildene. Han er en helt fantastisk hund som virkelig har merket graviditeten. Han har tatt godt hensyn med å ikke trokke meg på magen og han har satt seg i fanget mitt og lagt hode på magen min og slappet av. Noe jeg setter utrolig stor pris på når han gjør det.
Men her er noen av bildene som ble tatt for uke 27 

Uke 27
Vekt: 1100 g
Full Lengde: ca 33,5 cm
CRL: ca 24,5 cm
Termin: 21.August.2013
Kjenner liv i magen: Ja, mye mer enn tidligere og sterkere.
Kan se det tydelig utenpå magen også når hun beveger seg

Kjønn: Jente
Funnet navn: Ja, men holder navne hemmelig inntil videre. 

litt innformasjon om den lille jenta i magen min for uke 27
Fosteret er i begynnelsen av denne uken 25 uker gammelt. Denne uken åpner gjerne fosteret øynene for første gang, men det ser ikke særlig godt. Nyfødte barns syn er heller ikke særlig godt utviklet, og de er nærsynte. Hørselen er mye bedre enn tidligere, så fortsett å prate og synge for fosteret! Lydene vrenges nok noe av fostervannet, og fosteret har gjerne vernix i ørene også.

Nå samles nytt fett under huden hele tiden, slik at huden blir mindre gjennomsiktig og rynkete. Hjertelyden kan høres i stetoskop, og enkelte vil kunne høre det lille hjertet slå ved å legge øret mot magen.

Du begynner kanskje å merke at fosteret har fått tydeligere søvnmønster, og vil kunne kjenne igjen aktive og rolige perioder på omtrent samme tidspunkt fra dag til dag.


(Informasjon og bilde er hentet ifra mobil app fra babyverden.no)

Hva synes dere om bildene?
Hvordan bilder tok dere uke for uke under svangerskapet?
Tok dere magebilder uke for uke?

Xoxo,
Xtine Michelle 

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

One thought on “En ubeskrivelig lykke!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top