Utrolig men faktisk fornøyd!

De siste dagene fant jeg ut at jeg skulle prøve meg på å stikke igjen. Sist jeg prøvde gikk det ikke så bra så derfor fant jeg ut jeg skulle prøve meg på noe lite! Nemlig stikke baby tøffler. Jeg valgte ut noen farger som kan passe til både gutt og jente ettersom jeg ikke enda vet hva kjønn ongen min blir (Men skal låve dere jeg gleder meg til å få vite det). 

Jeg ente opp med å ha noen firkanter rosa, hvite, lilla, lys rosa og blå. Jeg hadde ingen anelse om hvordan resultatet kom til å bli men håpte jeg skulle få det til. 


Når jeg var ferdi med å strikke alle firkantene så resultatet så langt ut sånn så dette. 


Og så ble de sydd sammen og de søte små tøfflene fikk en rom som ble låvende. Så neste steg var å tove dem. Spenningen steg og jeg har aldri gledet meg så mye til en maskin med noe i skulle være klar. så resultatet ble sånn:


Jeg ble super fornøyd og har aldri klart å lage noe sånn før! Så endelig var det noe innen stikking jeg fikk til! 🙂 

Hva synes dere?
Har dere laget sånne tøffler før? 

Jeg har nå satt igang å lage noen som er litt større så er spent på å se resultatet av de!

Xoxo, Xtine Michelle 

 

6 thoughts on “Utrolig men faktisk fornøyd!

  1. M A R I E L L E’ HELENE:
    Tusen takk 🙂 Det er opp til hver enkelt å bedømme men selv føler jeg ikke det blir noe mer galt å ha rosa å lilla ettersom det er blå og hvit også i de, så selv føler jeg at de passer til begge kjønn siden jeg ikke vet hvilke kjønn det blir (synes jeg) 🙂 Å gutter nå for tiden går også med rosa klær og har lilla fargen i bruk som en gutte farge også, så omgivelsene nå til dags er veldig forandret enn før 😉

  2. Ingvild: Tusen takk 🙂 Beklager men jeg har ikke noe skikkelig oppskrift på de, var en vennine av meg å min mor som forklarte meg det 🙂 Men de har noe tilsvarende på nette hvis du googler tovede tøffler 🙂 du får så å si samme resultat som meg da.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top