photoshoot 17.03.2012

Helgen 16.-18.Mars var min gode vennine her, Siri 😀 Vi hadde spilte monopol og yatzi på fredagen (16.03.2012) og på lørdagen var vi ute i flekkefjord og koste oss 🙂 På lørdagen hadde meg og siri også en liten photoshoot som jeg ønsker og legge ut bilder ifra som dere kan se. 

    

    

    

Fotograf: Siri Helene Saurdal 

Jeg ønsker også å legge ved noen andre bilder ifra helgen vi hadde sammen:

 
Her er et bilde ifra fredagen når Siri bleket klipsene sine 🙂 Det ble stor foranding og de passet perfekt til håre hennes! 😀


Her er et bilde ifra det som møtte oss når vi opnet monopolet og skulle spille, Siri fikk veldig sjokk av å se at det var disney monopol, og jeg ble helt i hundre for dumbo var en av spillerne vi kunne være og blant annet mange andre som dere ser jeg har stilt opp på slottet 😀 Det var koseli og spille sammen med Siri og Momir, men jeg tapte med glans i begge spillene -.- Men en dag skal jeg klare og vinne over de! 😀 

Hadde dere andre en kjekk helg? 
Gjore dere noe spennende? 
Og hva synes dere om bildene Siri tok av meg? 

Xoxo,
Xtine Michelle 

 

One thought on “photoshoot 17.03.2012

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top