NEW IN – BLÅTT ER RÅTT


Tiden flyr avsted og det er allerede noen uker siden. Men som jeg pleier å si, bedre sent enn aldri! 

Som mange av dere nokk allerede har sett og fått med dere, så var jeg hos frisøren for noen få uker siden. Det ble en drastisk forandring, men forandring gjør virkelig godt! Det var lengre tid siden jeg hadde vert hos frisøren, så det var virkelig på tide at jeg endelig kom meg dit. Håret mitt var falmet og etterveksten hadde virkelig fått kommet frem i tydelig dagslys. Håret mitt var godt slitt, men siden jeg sparer til langt hår, så jeg meg bare blind på at håret ble lengre å lengre. Fornuften forsvant med å se realiteten av hvor slitt det var. Hva som skjedde med at jeg endelig fikk kommet meg til frisøren igjen, er ikke godt å si. Men en ting som er sikkert, det var sannelig på tide! 

Det var helt fantastisk å endelig være tilbake i frisørstolen, sitte der å se håret bli jobbet med å forandret. Det var en lengre prosess som håret mitt skulle igjennom for å få det resultatet som jeg var ute etter. Håret måtte først bleikes ned, og det var et stort spørsmål om håret mitt egentlig kom til å jobbe på lag med oss, eller om det ikke kom til å gjøre det. Heldigvis valgte håret mitt å være snill denne dagen, og ble faktisk ganske så lyst. Jeg var ganske overrasket over å se hvor lyst det ble, men samtidig også veldig glad. Det som var slitt på håret ble ikke mindre slitt, men slik er det når tuppene av håret blir slitt og har sett bedre dager før. Da er det på tide og få dem bort. 

Etter håret var lysere var det på tide og hive i den store forandringen i håret! Nemlig lilla og turkis. Jepp du hørte rett.. Og plutselig var det ikke lyst lengre, ikke lang og stygg ettervekst eller falmet hår. Det var plutselig forandret til en kjempe kul, samt også en annerledes farge som ikke alle har. Jeg synes det blir kjedelig i lengden å ha en farge på håret som alle andre har, jeg liker forandring, og jeg liker å prøve nye farger med håret. Jeg synes det er kjekt med noe som ikke bare er helt vanlig hele tiden. 

Fargen som jeg nå har i håret er en farge som ikke holder så bra som vanlige farger. Den vasker seg mer å mer ut av håret, og det er hele tiden et stort spørsmål eter hver gang jeg vasker håret om hvordan fargen nå er. Det er litt kjipt at fargen vasker seg mer å mer ut av håret, men samtidig har fargen holdt lengre enn jeg hadde trodd. Så jeg er kjempe fornøyd så langt. Jeg fikk klippet bort det som var slitt av tuppene på håret, samt også klippet det opp. Så det ble mye bedre nå enn hva det var. Selvfølgelig ble håret litt kortere, men det måtte til. 

Nå får jeg bare se hvor lenge fargen holder før jeg må gå å friske den opp igjen. Det var hvert fall en farge som jeg likte veldig godt. Jeg ble kjempe fornøyd med resultatet og fargene. 

 


Jeg ønsker også å opplyse om at nominasjonen til årets vixen blog awards er igang. Jeg hadde blitt kjempe glad om dere flotte lesere hadde ønsket å ta dere noen få minutter, og nominert bloggen min! Dere må selvfølgelig se hvilken tittel dere føler passer best til min blogg, men selv føler jeg at disse passer: Årets livsstilblogg, årets gullpenn, årets blogger, eller den store æren av å bli nominert til folkets favuritt. Uansett hvilken kategori som dere føler passer best, blir jeg evig takknemlig!

KLIKK HER FOR Å NOMINERE MEG!

9 thoughts on “NEW IN – BLÅTT ER RÅTT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top