“ALLTID NOEN I TANKENE”

Ofte når jeg skriver innlegg på bloggen, om mine tanker, følelser og meninger, tar andre mennesker det til seg på en negativ måte å tro at det handler om dem. Men er det slik at jeg alltid må ha noen i tankene mine, når jeg skriver? er det slik at jeg alltid må ha innleggene mine rettet imot noen? Det er faktisk ikje slik det fungerer for meg. Jeg bruker verken bloggen min til å henge ut mennesker, eller skrive negative ting om andre for å trykke noen ned. Jeg kan ikke styre om noen velger å ta seg nær av noe av det jeg skriver, da synes jeg heller de menneskene burde tenke over om det er noe de heller burde forandre på. Ettersom de føler seg truffet av noen av mine innlegg. 

Hadde jeg skrevet innlegger for å henge ut mennesker, hadde jeg virkelig hatt lite å funnet på. Jeg hadde miss brukt bruken av internett og bloggen min, hvertfall i mine øyner hadde jeg det. Der imot at jeg skriver mine meninger, er på ingen måte en type å trykke ned andre på. Fordi jeg er et levende menneske, med tanker å meninger, slik som alle på denne gjorden har. Jeg har like mye rett til å uttale meg, uttrykke meg, osv. Det står ikke skrevet noen plass at noen skal ta det opp negativt å tro at det omhandler andre. Det kan ha en felles begrunnelse på at jeg føler ting slik som jeg føler det. Hadde jeg skrevet noen innlegg som var rettet til noe (noe jeg ikke gjør), kunne jeg like så greit skrevet navn. Først og fremst er det ikke lov å gjøre slikt, men der igjen så har enn sunket så lavt ved å skrive på nett for å henge ut andre, at jeg synes selv en bryter en stor grense allerede da.

Jeg skriver dette for jeg er direkte oppgitt og lei av å bli kontaktet for andre føler seg truffen av det jeg skriver, som om jeg skriver om noen direkte personen. Jeg ønsker å få stoppet det, for hva andre mener, tenker og føler kan jeg ikke styre. Jeg kan styre hva jeg tenker, føler og mener, samt også hva jeg velger å skrive om på bloggen. Der igjen jeg kan ikke styre om noen velger å ta seg nær av det jeg skriver, men jeg kan ved sikkerhet bekrefte at jeg skriver ingenting for at andre skal ta det til seg negativt. Om noen som sakt gjør det, er det tydeligvis noe de bør tenke igjennom og kanskje gjøre noe annerledes i livet sitt.

Det er nokk flere nå som føler at jeg snakker direkte om noen spesielle ved dette jeg til å med nå skriver, men for å avkrefte det! Jeg skriver generelt, fordi flere har kontaktet med over lengre tid å trodd at jeg har skrevet om spesifikk personer i noen av mine innlegg, der jeg har utrykket mine tanker og føleler.

La meg å være meg, ha mine tanker, mine følelser, mine meninger. La meg få ha mitt liv, gjøre mine ting, valg og handliger. For jeg står for hver enkel ting jeg gjør, jeg står for alle valg, alt jeg skriver og alt jeg sier. Hvis ikke kunne jeg ikke ha utført noe av det.

Håper jeg får slutt på spekulasjonen blant flere mennesker om mine innlegger, en gang for alle! 

Ha en flott dag videre alle sammen 🙂  

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top