// UTEKOS I BADEKARET //


I går hadde vi en flott solskinsdag der temperaturen virkelig viste å fingere i norge! Når det er så nydelig vær og temperaturen er så varm og god, var det virkelig på tide å få ut badekaret og kjøle seg ned litt. Det var første gangen min herlige datter fikkbade ute, men dette viste seg å være noe hun virkelig likte. Hun badet over lengre tid. Vi lekte og koste oss til det fulle og farge fikk jeg også der vi satt ute og slikket litt sol. Min datter hadde jeg beskyttet godt med høy solfaktor sånn at hun ikke skulle få noe skade på huden med solbrenthet. Delte meninger er det rundt det å bruke solkrem og det til å btuke UV drakt på barn, men opp til hver enkelt hva de velger å bruke og gjøre. 

Da vi var ute og kjølte oss ned litt i vannet, fikk vi tatt noen bilder som jeg tenkte å vise dere. Jeg hadde egentlig tenkt å legge de ut i går, men kvelden kom for raskt og søvnen slo meg ut etter en lang og god dag ute. Lite gjor vi, men en avslapningsdag gjør alltid godt. 

Håper dere alle har hatt en flott helg og får en nydelig søndag! 

Hva har du gjort i helgen?
Har du eller barne ditt badet ute i år?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top