EN FOLKEKJENDIS, INGEN KJENDIS

3 år er godt siden jeg lagte bloggen min for første gang, men det er ikke før det siste året at bloggen har kommet seg opp å frem. Den har blant annet ligget på topp200 norge listen, for hele blogg.no opp til flere ganger. Den har ligget på alle de andre listene også som er på fremsiden til blogg.no opp til flere ganger. Bloggen har vert i lokal avisen, ligget som mest populære mamma blogger over lengre tid på en nettside og en av blogginnleggene mine har ligget på side2/familie sin nettside. Lesertallet har både vokst å sunket litt å selvfølgelig stabilt. ja jeg har over 600 følgere på blogg siden min på facebook, osv. Men uansett så vil jeg vil ikke si at jeg er noe kjent blogger, men noen kjenner til bloggen min uansett. Opp å ferm har jeg iallefall kommet meg å flere å flere har lagt mer merke til bloggen min, å andre igjen har aldri sett bloggen. 

Uansett om jeg er i starten av å få bloggen opp å frem å har noen sammarbeids partnere å har blitt sponset av produkter som blir skrevet om på bloggen (kommer snart ut et sponset innlegg), så er jeg enda i start fasen. Hvor lenge enn er i startfasen varierer jo ifra blogg til blogg å personer til personer. Jeg føler i allefall at jeg er i start fasen enda. 

Noe jeg har lagt merke til å allerede opplevd er hvordan folk forholder seg til meg pga bloggen, hvordan noen faktisk er på en måte falske imot meg. Grunnen til at jeg sier det er pga bloggen er fordi dette er blogglesere som jeg har på bloggen som har gjort dette imot meg, opp til flere ganger. Dumsnill kan enn godt kalle meg, men hva med de som faktisk klarer å gjøre dette.. Det jeg har opplevd er jeg uheldigvis ikke alene om å oppleve, nemlig at folk går hen å utgir seg for å ønske å bli kjent med meg men etter får ganger har de bare trukket seg bort. De har snakt om bloggen å hatt den en del i fokus når jeg har vert med de. Ikke har jeg sett imellom linjene at dette ikke er meg som person de ønsker å bli kjent med, men at det er pga bloggen å pga den har begynt å komme seg opp å frem som gjør at de faktisk tar kontakt med meg å gir utrykk for å ønske å bli kjent med meg. 

Dette er ingen god opplevelse å mer eller mindre sårende å oppleve. Derfor har jeg tenkt over en stund å skrive dette innlegget for å få tankene utrykt i ord, det er noe jeg har tenkt litt på å synes er trist å oppleve å at andre opplever dette. 

Etter jeg nå har opplevd dette noen ganger, føler jeg aldri meg trygg på nye mennesker. Jeg bruker lengre tid på å bli kjent med eventuelt nye mennesker å klarer ikke å åpne meg på den måten som mange andre klarer raskt til nye folk. Jeg passer meg for hva jeg sier og hvordan holdningen min er. Det er ikke noe kjekt å føle at jeg ikke kan være meg selv på den måten jeg skulle ønske, dette er fordi andre mennesker og som er blogg lesere eller kjenner til bloggen min har gjort dette noen ganger imot meg. 

Uheldigvis finnes det ingen fasit på hva jeg kan gjøre for å prøve å slippe slike opplevelser flere ganger, men mer påpasselig er jeg nå. Og en kjip situasjon er det, ettersom det finnes så mange fantastiske mennesker som ikke er sånn på denne måten som noen har vert imot meg. 

Skriver ikke dette for å få sympati men skriver det fordi jeg vet det er flere som opplever dette. Å kanskje noen av de som har opplevd dette har noen tips til hva de har gjort ut av slike opplevelser og situasjoner? I så fall tar jeg godt imot tips å råd ang dette.

4 thoughts on “EN FOLKEKJENDIS, INGEN KJENDIS

  1. Det er alltid gøy med fremgang og jeg synes selv det er gøy at så mange leser min blogg, det hadde jeg ikke sett for meg da jeg begynte 🙂 ha en fin dag

  2. FITFAGER: Ja det er helt sant. Ingenting er kjekkere enn når lesertallet stiger å bloggen kommer seg opp å ferm 🙂 Var det samme med meg også at jeg hadde ikke sett det for meg jeg helle dar jeg begynte 🙂 Tusen takk, ha en fin dag du også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top