LESE DIN BLOGG // & KONKURRANSE

Nå etter jeg har operert er det mye “dautid”. Det er begrenset hva jeg kan gjøre i denne perioden etter operasjonen å da synes jeg det hadde vert veldig koselig å hatt nye og flere blogger å lese litt når datteren min sover. Vell sitter jeg forran symaskinen ofte, men samtidig blir det litt “dautid” som jeg bare blir sittende i sofaen å da er det veldig greit med litt nye og flere blogger å lese.

Det hadde vert spesielt kjekt å lest blogger som handler om DIY prosjekter, interiør, sying, mammablogger, osv. Jeg ønsker selvfølgelig å lese skjennerelle blogger også, så legg gjerne igjen link til din blogg å skriv gjerne hva din blogg handler om også 🙂 

Jeg ønsker også å minne dere om konkurransen som enda pågår på bloggen min. Den har pågått over en liten stund, men kommer snart til å avslutten den å trekke to heldige vinnere. 
Vinnerenne får et gavekort hver ifra FotoKnudsen.no til en samlet verdi på kr 750,-
For å delta i konkurransen og mer info om konkurransen trykk –> HER!

Håper dere alle får en flott mandag! 



 

23 thoughts on “LESE DIN BLOGG // & KONKURRANSE

  1. Les gjerne min 🙂 , handler om hverdagen min og har litt diy som kommer etter hvert 🙂 har spm runde på bloggen så gøy om du kommenterer bloggen min 🙂

  2. Du kan gjerne lese min hvis den er ønskelig! Handler i hovedsak om Foto og min hverdag som 18 år, handler også litt om rusdetiden nå 🙂

  3. Caroline: Tusen takk 🙂 Veldig kjekt at du tok deg tid til å skrive hva bloggen din handler om å at den handler om det jeg ekstra godt å lese om 🙂 Skal ta en tur innom å lese 🙂

  4. Silje: Tusen takk, jeg skal ta en tur innom å lese 🙂 Takk for du tok deg tid til og også skrive litt om hva bloggen din handler om, blir kjekt å lese 🙂

  5. SynneCharlotte: Tusen takk, skal ta en tur innom å lese 🙂 Takk også for at du tok deg tid til å skrive litt om hva du skriver om på bloggen, og veldig kjekt at du har en mammablogg ettersom jeg er veldig glad i å lese mammablogger 🙂

  6. Trude: Tusen takk, skal ta en tur innom å lese 🙂 Tusen takk også for at du tok deg tid til å skrive litt om hva du skriver om på bloggen din 🙂 er veldig glad i foto selv, så blir kjekt å lese 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top