Forandring fryder

Hei alle sammen! 
Nå som julen å alt er over å det nye året har kommet godt igang, var det på tide å bytte ut jule designet som jeg hadde på bloggen. Jeg likte utrolig godt jule designet som jeg hadde å ettersom julen ikke varer så lenge, fikk jeg ikke tid til å bli lei det. Nå som julen er over å det er et nytt år, som mange vil si “nytt år og nye muligheter”. Ja så sant så sant. Bedre å se frem over enn bak over 🙂 Så nå har jeg fått meg et nytt design på bloggen som jeg liker utrolig godt! Bedre sakt, jeg er super fornøyd med designet som jeg nå har fått meg. Designet er laget av RRH Webdesign. Hun har endel gratis designer og designer som enn kan kjøpe eller bestille design som er laget etter hvordan enn ønsker å ha det. Hun er utrolig flink, så det er vert å ta en tur innom siden hennes og se ( Her ). 

Som dere ser har jeg også laget meg en ny header. Tenkte det var på tide med en ny nå som jeg skriftet design. Jeg har også fått meg slideshow med instagram bildene mine, så dere kan se i side menyen under profil bilde og teksten. Og det er nye og flere knapper nå ved siden av headeren min, som dere lesere har mulighet til å følge bloggen min lettere.

Håper dere alle får en fin dag videre! 

Hva synes du om blogg designet som jeg har nå?
Hva synes du om den nye headeren min?

Har du brukt noen av designene som RRH webdesign har?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top