Lekegrind i hus!

Den etterlengtede lekegrinden som jeg har snakket så utrolig mye om, er endelig i hus! Jeg har gledet meg som en unge til å få den hjem å endelig har jeg fått den hjem. Det var faktisk den største pakken jeg noen gang har fått til sendt i posten, men også så utrolig kjekt. Det er en BabyDan lekegrind felix hvit ifra jollyroom.no, den koster 1 799 kr og er virkelig hvert hver å en krone! Det er en stor lekegrind som er 100 x 100 cm. Den er lett og sette opp å den har justerbar bunn, noe jeg ønsket at det skulle være på den lekegrinden som jeg skulle ha til min datter. Grunnen for det er at jeg da slipper å måtte kjøpe større lekegrind som har en lavere bunn, jeg kan bare justere ned bunnen på denne og så passer den til hun når hun blir litt større også. Den er også helt genial synes jeg ettersom den kan brukes til både små barn og til litt større barn. Når barna er små så er den utrolig grei siden barnet ligger på en trygg og sikker plass, der de kan trene nakken å se rundt seg og vi mødre/foreldre kan bevege med å gjøre litt husarbeid rundt der som barnet er. Når barnet også blir større kan den være en utrolig grei støtte til å holde seg i for å lære å gå. Den er ikke bare i hvit men også natur farge.

Etter jeg fikk denne lekegrinden i hus, har ting blitt mye lettere! Jeg kan bevege meg og gjøre husarbeid uten å måtte snu meg hele tiden å se at Adeline ligger greit og hvor hun har beveget seg henn på gulvet osv. Adeline likte veldig godt denne lekegrinden og ligger å leker å snakker, ja rett å slett stor koser seg. Det er så herlig å høre henne så glad som hun er når hun er i lekegrinden.


En ting som jeg også liker utrolig godt med denne lekegrinden er at jeg kan vaske og støvsuge under den, uten at jeg må flytte på den. Det er så herlige og kunne gjøre sånne ting uten å forstyrre min datter i leken hennes. 

Siden jeg ikke enda har fått kjøpt matte/teppe til lekegrinden så har jeg fikset til så hun ligger godt oppi den med matten og vanlige tepper. Så blir det innkjøp av matte/teppe som er laget til lekegrinden etter hvert J Jeg er i alle fall utrolig fornøyd med lekegrinden og det er min datter også. Det er et av det beste kjøpene jeg har hatt til nå og som blir brukt mye nå som hun liker utrolig godt å ligge på gulvet og leke og bevege seg. Så lekegrinden var perfekt og ble godt likt av Adeline. Det er likt for hun å ligge i lekegrinden som når hun ligger på gulvet, uten om at det er begrenset med hvor langt hun kan bevege seg. Hun ligger også på gulvet og øver på å begynne å krype å løfte seg opp, noe hun også gjør i lekegrinden bare på gulvet er det over større område der jeg passer på hele tiden.




Hvis noen av dere andre er på leting etter en god lekegrind så vil jeg anbefale den på det sterkeste. Dere finner den på jollyroom.no sin nettside og kommer direkte inn på lekegrunden ved å klikk dere inn à HER! 

Har du lekegrind til barne ditt?
Hvilken lekegrind har du? 

 

8 thoughts on “Lekegrind i hus!

  1. Jeg har akkurat samme lekegrind i annen farge og jeg kjøpte med leketeppe og hengte også opp en uro 🙂

  2. Anonym: Så gøy at du har den samme 🙂 Høres veldig greit ut å ha leketeppe som passer til den og utrolig smart med en utro som henger også på lekegrinden 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top