Hipp hipp hurra! Jenta mi er 6 mnd i dag.


Hipp hipp hurra! Min vakre prinsesse er hele 6 mnd i dag. Gratulerer så uendelig mye med 6 mnd dagen min vakre prinsesse. Jeg er så stolt over hun at jeg finner ikke ord. Stoltheten tar aldri slutt å vokser høyere hver dag, høyere enn jeg trodde var mulig. På de hele 6 mnd som allerede har gått er det utrolig mye som har skjedd å hun har utviklet seg så utrolig bra. Jeg har aldri felt så mye tårere, smilt så mye å ikke minst ledd så mye som jeg har gjort nå disse fantastiske 6 mnd som nå har gått. Hun gjøre hverdagen til en fantastisk lek å jeg elsker livet som mamma <3 Bilder å hvordan vi tilbringte dagen kommer jeg til å skrive om i morgen ettersom jeg ikke er klar med alle bildene ifra dagen i dag. Men jeg kan røpe at den gynge sauen som dere ser hun sitter i på dette bilde, fikk hun av meg i dag som 6 mnd gave 🙂 Og det er ikke til å legge skjul på at den falt virkelig i smak å hun elsket den 🙂 Enda kjekkere ble det når vi fant ut at den også laget lyd, da var den enda mer perfekt synes hun. Vi har uansett hatt en strålende dag å kost oss kjempe masse! Men som jeg nevnte ovenfor skriver jeg mer om hvordan dagen i dag var som feiring av 6 mnd dagene hennes i morgen når bildene også er klar så jeg kan vise dere. 

Håper dere fantastiske lesere også har hatt en super fin dag. 

7 thoughts on “Hipp hipp hurra! Jenta mi er 6 mnd i dag.

  1. Naw så nydelig. De vokser fort. Har venner som har barn og de blir så fort store.
    Kom gjerne innom min blogg. Jeg har en spørsmålsrunde om du har tid. Nydelig blogg og nydelig jente du har. Veldig søt.
    Cineria Boltweld

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top