Spørsmåls runde

Heisann alle søte lesere!
Ettersom noen av dere lesere har hatt et ønske om at jeg skal ha en ny spørsmåls runde så tenkte jeg at det var like så greit å bare sette den igang med en gang. Dette blir den første spørsmåls runden nå i det nye året. Jeg lar den ligge ute til det blir litt spørsmål ifra dere, så svarer jeg på det i egen blogg. Jeg har bare hatt en spørsmålsrunde før å det var i slutten av året som var. Så om dere har noen spørsmål så er det bare å fyre løs! 🙂 OPS! spørsmål ang barnefaren kommer jeg ikke til å svare på. 

Fyr løs med spørsmål folkens 🙂


 

11 thoughts on “Spørsmåls runde

  1. – Kn du si litt om tiden på sykehuset etter fødselen ?
    – Ble du satt i gang? Hvordan syns du det var hvis du ble det?
    – Har Mina Adeline utviklet seg fint motorisk og i vekst med tanke på at hun er prematur?
    – Har du lyst på flere barn?
    – Er du redd for å få et prematurt barn igjen i fremtiden ?
    – Leser du noen blogger fast? Hvilke?
    – Hvordan ser en vanlig dag t hos dere?
    🙂

  2. Så utrolig fint design og header du har! Kjenner jeg fikk en slik glad følelse av å komme inn på bloggen din 🙂 Den er så frisk og fin 🙂 Nydelig datter har du også 🙂
    Ha en fin søndag 🙂

  3. 1.Kati fikk du vite at du var gravid?Fikk du sjokk da du fikk vite det?
    2. Hadde du tenkt på andre navn enn Mina Adeline?
    3.Hva håpet du at det skulle være?Jente eller Gutt?
    Kjempe fint bilde forresten 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top