Instagram eller Facebook?


Instagram : cmbn  —  Facebook : xtinemichelle.blogg.no

I en stund nå har jeg hatt instagram men ikke akuratt vert den som var mest aktiv der, før nå i senere tid. Etter litt fikk jeg litt mer sansen for det å synes det var kjekt å kunne legge ut bilde å sånn på instagram. Så nå har det blitt mer å mer av det. Jeg har lagt merke til at endel bloggere har instagram å i denne forbindelsen hadde det vert kjekt om dere ønsket å dele hva dere heter på instagram. 
Jeg bruker jo facebook mest, men synes det er kjekt med forandring ved å kunne bruke instagram også. Så om noen ønsker å følge meg/oss på instagram så hadde det bare vert koselig 🙂

Dere finner meg/oss på instagram ved navn: cmbn 

Om noen bruker mest facebook å ikke instagram så finner dere bloggen min på facebook. Dere kan like facebook siden der og få lettere oppdateringer på når det er ute nye innlegg på bloggen min osv. 
Trykk her om dere ønsker å komme til facebook siden.

Liker dere instragram?
Hva heter dere på instagram?
Bruker dere instagram eller facebook mest?
Har dere likt facebook siden til bloggen min?


 

2 thoughts on “Instagram eller Facebook?

  1. Men atte duuuuuuuuu… Eg har ikkje plass te sånt instagram på mobilen min. Hehe. Her må me velge mellom snapchat og mobilbank. hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top