Toppliste sjokk

I dag skulle jeg bare gå inn på topp listen for #Birkenes å se hvor på listen jeg lå. Jeg ble helt sjokert da sidevisningen kom opp å jeg så hvilken plass jeg lå på. Jeg lå på 1.PLASS! Det er ikke hver dag jeg ligger på 1.plass på listen for Birkenes, så gleden ble stor. Ja jeg blir alltid gla når jeg ligger høyt oppe på topp listen for komunen jeg bor i. Så jeg vil bare si tusen mange takk til dere fantastiske lesere. Det er dere som gjør det mulig for meg med bloggen min til å komme høyt på topp listen og ikke minst å få muligheten til å få komme på 1.plass av å til. Det er jeg utrolig takknemlig for å jeg setter pris på dere alle som leser og ikke minst så setter jeg også pris på hver å en av dere som følger bloggen min også på facebook å som legger igjen en kommentar iblant på bloggen min. Nå i dag har også lesertallet sjokert meg så gleder meg til å se hvordan listen ser ut da. Er jo alltid spennende å se iblant hvordan topplisten er. 


#topplisten  #Birkeland  #Glede  #1plass  #bildeshout  #lesere #takk  #facebook  #lesertall
 

Nå i dag har vi hatt en #rolig dag å jeg har benyttet sjangsen til å blogge når Mina Adeline har sovet. Vi har kost oss ute i solen med en liten trilletur og kost oss litt i stallen. Det er så herlig når det er fint vær ute, så prøver å nyte det så lenge det varer at være holder seg sånn. Nå er det meldt snø til uka, så det blir første gang vi får oppleve hvordan det blir med snøen her oppe som vi bor. Sist vi hadde #snø var det bare litt som kom å det ble ikke liggende lenge. Så nå får vi fårhåpentlig vis komme oss ut å prøvd ut akebrette til Mina Adeline igjen. #glede ! 

Nå er det snart på tide å ta kvelden her etter en lang og koselig dag. Håper dere andre har hatt en fin dag å nyter helgen. 

 

2 thoughts on “Toppliste sjokk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top