two in one day

Two in one day, can it be better?

Det var ikke nokk med bare en pakke i dag, men jeg fikk nemlig to! Den andre pakken kom senere på dagen å jeg trodde virkelig ikke at jeg skulle få den andre pakken i dag også. Så det ble jeg utroli glad for. dobbelt opp med pakker blir dobbel glede hos meg! 🙂 Kan jo ikke stoppe å smile da. 

Pakken jeg fikk senere på dagen, alså denne pakken her var mindre enn den andre. Den var alså mye lettere å få med seg og den veide heller ikke mye. Så det gikk kjempe bra. 

Dere er nokk utroli nysjerrige på hva som egentlig var oppi denne pakken, men kan være noen hvet det allerede? 
Jeg tok iallefall bilder av dette også så dere kan få se. Så her kommer avslørelsen på hva som befinner seg i denne pakken 🙂

Dette var det som sjulte seg i pakke nr to som jeg fikk i dag 🙂 Det var stelleveska mi med en ekstra veske til som følgte med å det rosa teppe jeg også hadde bestilt. Stelle veska er brun med rosa detaljer på. Det er stor og god plass i den å jeg er super fornøyd med kjøpe. Tror den vil passe kjempe godt til vogna mi. Har ikke enda prøvd men er ikke lenge før jeg prøver å feste den til vogna å se hvordan det vil se ut. Er kjempe spent på det. Det står også på siden med stor skrift, Baby på siden som dekurasjon. Så alt passer bare perfekt i synes jeg. Jeg kom også over et teppe som jeg bestilte med en utroli søt tekst på teppe. Det som står på teppe er “Thank Heaven For Little Girls”. Teppe er i lys rosa, mer en baby rosa farge for å kalle det de. Det falt iallefall i smak hos meg å jeg ble super fornøyd når jeg fikk dette. Teppe er kjempe mykt og utroli godt å ta på. Så gleder meg til å pakke den lille jenta mi inn i det når hun kommer. Og ikke minst gleder jeg meg til å fylle opp stelleveska mi til bruk når hun lille kommer. Det følgte også med underlag som jeg kan ha hun lille på når jeg skal skifte på hun. Det var med som et sett til stelleveska og den andre veska, så det kom i ett. 

Om dere ønsker mer informasjon ang stelleveska (settet) og teppe som jeg har kjøpt kan dere finne det på en tidligere blogginnlegg som er her:
http://xtinemichelle.blogg.no/1368713787_resultatet_av_interne.html

Dere finner også det jeg har kjøpt her på denne siden:
http://www.rebeccasengel.no/

Hva synes dere om det fikk i pakke nr to?
Har dere en stelleveske dere er fornøyd med?
Har dere bestilt ifra denne siden før å vert fornøyde med det dere har fått? 

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

2 thoughts on “two in one day

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top