Knøtte har fått navn, blir det avslørt nå?

Knøtte har fått navn! Skal jeg avsløre det eller skal jeg holde det hemmelig inntil videre? Jeg tenker mye? Men svaret på hva valget blir finner dere i denne bloggen. 

Mitt lille knøtt som jeg har pleid å kalle babyen min, men som nå er ei lita prinsesse. Som har det kjempe godt å trykt inni magen min. Har nå fått seg et navn <3

Navnet betyr veldig mye for meg, å selvfølgelig sier det seg jo selv at jeg liker navnet super godt. Navnet har en spesiell betydning for meg ettersom hun er oppkalt etter noen i familien min som betyr ekstremt mye for meg! Hun som prinsessa mi er oppkalt etter satte stor spor i meg å som lærte meg mye å tok seg tid til meg. Hun var kunstner og folk kjente henne godt pga hennes super fine malerier. Det var alltid koselig å være på besøk hos hun å det var så kjekt når vi satt å malte sammen å gjorde ting sammen. Hun var en fantastisk dame som alltid vil være i mitt og familien min sitt hjerte <3


Jeg har bestemt meg for at jeg ikke kommer til å gå ut med navnet nå, men går ut med det når fødselen nærmer seg. Grunnen for dette er at jeg ønsker å få ha navnet for meg selv å slippe at andre bruker det før meg. Navnet er garantert brukt av andre tidligere, men ønsker ikke å risikere at noen plutselig skal bruke det samme navnet nå når jeg venter jenta mi.

Når tiden er inne skal dere få vite navnet! Så hol dere oppdatert så finner dere ut av det kommende navnet etter hvert.
 

Har noen av dere valgt å holde navnet til deres baby hemmelig til fødselen nærmer seg? 
Har dere kalt babyen deres opp etter noen i familien deres? 

Xoxo, Xtine Michelle 

One thought on “Knøtte har fått navn, blir det avslørt nå?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top