10. Juni, er dagen jeg har ventet på


10. Juni. 2013 er dagen jeg har ventet lenge på! Endeli skal jeg få denne opplevelsen, endelig skal jeg få et bedre innblikk på hvordan du er å har det.
Ja det stemmer, dagen er bestemt å jeg klarer nesten ikke å vente.

Som dere nokk har forstått så gleder jeg meg utrolig mye til 10. Juni. Det blir en stor dag for meg å en helt ny opplevelse. Jeg skal nemlig på 3D/4D ultralyd.
Jeg lette som en gal og ringte til en plass i kr.sand for å høre om det var noen plass de hadde 3D/4D ultralyd, men det så dårlig ut. Så jeg fant ingen plass der de hadde det. 
Så da ente jeg opp på å se etter i Rogaland, å der fant jeg! Jeg kom over en dame som holder på med ultralyd og 3D/4D ultralyd i Stavanger. Prisen var også ikke galen synes jeg å den var overkommelig. 
Jeg fikk også en god magefølelse da jeg så på hjemmesiden hennes. Etter å ha snakket litt med mamma (siden det er et lite stykke å reise) og sett litt på hva enn får for pengene, Bestemte jeg meg for å ringe henne. På tlf en ble jeg møtt av positiv å koselig dame og fikk en time hos hun akkuratt når jeg ønsket. Det vil si at jeg fikk time når jeg har begynt på uke 30 i svangerskapet mitt. Noe jeg virkelig ønsket selv. 
Jeg spørte om det virkelig stemte at jeg fikk med bilder på CD og film snutter av hun lille prinsessa mi i magen, og det bekreftet hun. Så nå eg spenningen så stor å jeg gleder meg så mye!
klarer nesten ikke å vente.. Så har rene nedtellingen til jeg skal der, alså 10. Juni 🙂

Det er veldig spesielt for meg å få muligheten til dette og jeg gleder meg utrolig mye. Det blir så spesielt å på en positiv måte å få se hun lille å få et bedre innblikk i hvordan hun ser ut. Hun kommer jo selvfølgelig til å se perfekt ut uansett i mine øyner, men opplevelsen med å bare få se henne mye bedre enn hva jeg har fått muligheten til på vanlig ultralyd blir så kjekt. Det blir så minne rikt og kjekt å få en CD med bilder å ikke minst film snutter av hun lille i magen min. Jeg kommer til å sitte å se så mye på det. Og kommer nokk til å legge ut her på bloggen også så lenge film snuttene blir bra. Bilder av hun kommer jeg til å dele med dere når jeg har fått de etter jeg har vert der. 

Legger ved en link til siden av hun jeg skal til på 3D/4D ultralyd: 
http://www.sigridsultra.no/index.htm

Er det noen av dere som har vert hos hun jeg skal til?
Hvordan følte dere at det var på 3D/4D ultralyd?

Fikk dere masse bilder?
Fikk dere film snutter?

Xoxo,
Xtine Michelle 

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.  

 

6 thoughts on “10. Juni, er dagen jeg har ventet på

  1. 3D ultralyd er så fantastisk! Fikk 32 bilder og 4 filmer når vi var der så er helt klart verdt pengene! 🙂 har ikke vært hos hun du skal til, men de tror de pleier å være flinke uansett hvor du drar så lenge det er privat med tanke på at de er så avhengige av fornøyde kunder 🙂

  2. Lone Olsen: Så spennende! 🙂 Og utrolig kjekt å høre at enn får masse bilder og film på CD å at lokalet å det er såpass koselig 🙂 Føler det bare bekrefter at jeg har valgt rette plassen å gå 🙂

  3. marthesc: Det høres kjempe bra ut å at det er vert pengene også 🙂 Ja det har du nokk helt rett i, så håper bildene og opplevelsen blir bra 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top