Sperre, trass og styr

Hvor skal jeg starte i dag?! Alt flyr rundt men jeg klarer ikke gripe fatt i noe. Følelsene har fått vinger og tanker og alt er blir uendelig. Ikke at jeg ikke har det bra, for jeg har det egentlig kjempe godt. Men det er så mye på en gang og samtidig herjer ME en i kroppen min også. Jeg vet ikke hvor jeg skal starte, men jeg må klare å finne ord. Jeg må klare å komme igjennom hele styret i hode og kroppen min.

Jeg har så mye jeg vil si, så mye jeg føler for å skrive – men det er som en sperre som blokkerer alle ord. Jeg er lykkelig og glad, samtidig som jeg er deprimert og kjenner på en større redsel. Det er så mye følelser på en gang. Det er så vanskelig for andre å forstå hvordan enn kan være lykkelig og glad, samtidig som enn er deprimert. Det er liksom som pluss og pluss, som støter imot hverandre. Det passer ikke i sammen, men samtidig er det faktisk mulig.

Men jeg får ta tiden til hjelp å se når ordene kommer. De kommer nokk litt etter litt.

Dagen i dag startet jo ikke i seg selv så veldig bra heller. Trassen på mini var blomstret for fult og vi hadde en skikkelig kamp i dag tidlig som varte i nesten 1 time. Jeg var så sliten å lei, men fy fillen jeg var glad når jeg hadde klart å stå igjennom det. Enn skulle jo tro at trassen faller litt mer bort nå når hun er over 5 år, men det er å forblir nokk bare en skikkelig ønske tanke ifra meg.

Nå venter sengen litt, før mini skal hjem ifra barnehagen. Og jeg håper virkelig at trassen har blitt dratt ned i do og at vi kan få en flott ettermiddag. For hvis ikke – ja da tar jeg meg en mamma ferie på 5 minutter å går å dupper hode i snøen ute for å klarne det helt. Selv om jeg egentlig bare vil grave meg ned til kina og bli der på husmor ferie til trassen er over.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top