JEG VIL LESE DIN BLOGG HVIS…

Ja det stemmer jeg ønsker å lese din blogg, du som sitter nå å leser. Jeg ønsker å oppdage andre sine blogg som jeg kanskje ikke har lest før, og få inspirasjon og motivasjon på mer grå dager. Men samtidig vil jeg ikke lese en hvilken som helst blogg, der bloggeren bare har lest overskriften og hevet seg rundt i kommentar feltet for å sanke inn lesere! Jeg ønsker å lese blogg til de som leser andre sin, og som legge igjen kommentar fordi di nemlig har lest mer enn bare en overskrift. Så derfor ønsker jeg å lese din/deres blogg så lenge dere viser at dere har lest dette innlegget. Det vil si jeg vil lese din blogg hvis du kan gjøre to ting for meg.

De to tingene jeg ønsker å be dere flotte bloggere og lesere som allerede følger meg og mitt liv om er å like facebook siden til bloggen min HER! Og samtidig gi meg din stemme på Saleduck sin mom & dad blogger awards HER!

Du skroller enkelt å greit bare ned til du ser bilde av meg og min datter som er det samme bilde som er nedenfor, samt også står det navnet på bloggen min under bildet som er der. Under der igjen står det en stemme knapp, og det er den du trykker på for å gi en stemme. Når dette er gjort å du har lagt igjen en kommentar med link til bloggen, sa vil jeg svert gjerne lese din blogg. 

Saleduck blogger awards –> HER         &     Facebook siden til bloggen –> HER

Som sakt har jeg veldig lyst til å oppdage nye inspirerende mennesker som har en god blogg, men jeg vil også se at det er bloggere som faktisk leser det som blir skrevet før jeg vil bruke tid på å lese andre sin blogg i håp om å bli inspirert. Jeg synes det er viktig og vise at når faktisk vi legger så mye tid ned i en åpen dagbok, at andre faktisk tar seg tid til å lese, osv, så lenge det er noe som vekker interesse og som en vil lese om. 

Det er så mange flotte blogger der ute, men samtidig når det er så mange er det ikke alltid så lett å oppdage. Så håper dere vil legge igjen deres blogg adr og gjøre det som må gjøres for at jeg skal trykke meg inn og lese på din blogg. 
 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top