FRA BARNEROM TIL JUNIOR MED LEKMER.NO

Tiden nærmer seg! Det er bare 3 måneder til min vakre prinsesse fuller hele 2 år. Det er nesten ikke til å tro at det snart er 2 år siden jeg lå på sykehuset og fikk møte min nydelige engel på jord for første gang. Tiden har fløyet av sted! Nå når barne rommet endelig er mer klart, etter mye oppussing, skal det snart bli gjort om til junior rom. Flere ting skal byttes ut, og en stor forandring skal snart skje! 

Det er et stort steg som skal tas, en stor forandring! Baby leker skal bort, leker til 2 års stadie skal bli kjøpt, inventar og innredningen skal gjøres om på. Ja det blir stor forandring, barne rommet skal plutselig nå bli til junior rom. Sprinkel sengen skal byttes ut til junior seng, som blir den største forandringen. Det blir forandring for min herlige datter, Mina Adeline og ikke minst også for meg. 

For en slik forandring er det virkelig mye planlegging og mye innkjøp som må til. Når enn er alene mamma, må enn planlegge slikt i litt god tid. Alt kan ikke være kjøpt inn og klart på 1 uke. Det må faktisk spares til. Jeg synes ikke det er noe plagsomt å måtte planlegge slike store hendelser, for å finansiere alt og få spart opp å kjøpt inn junior seng og masse interiør og leker. Det er noe som gleder når jeg ser den store gleden hos Mina Adeline, samt også gjør alt på et skikkelig vis enn halvveis. 

Jeg har nå sett meg ut flere produkter som Lekmer.no har. Det er så uendelig mye flotte produkter som de har på sin nettside. Jeg blir helt oppslukt av det og drømmer meg virkelig bort. Nå som planleggingen for denne store forandringen er under prosess, har jeg sett meg ut flere flotte produkter som virkelig trengs på det nye (junior) rommet. 

Noe som jeg liker veldig godt er at dem har farger som passer sammen, slik at enn kan få en helhet i både leker, rommet og alt egnetlig. Jeg har nå drømmet meg bort litt på nettsiden til Lekmer.no, og laget en kollage med noen av de flotte produktene som jeg virkelig ønsker å dekorere det ny kommende junior rommet.  

Kjøkkensett, 8 deler, Rosa/Rustfritt / Micki, Muffins i form / Micki, Kakefat med bakster i tre / Kids Concept, Star, Kesstang, Hvit / Kids Concept, Star, Verktøykasse, Rosa / Kids Concept, Tromme, Rosa / Kids Concept, Star, Rullegardin, 120×100 cm, Rosa / Kids Concept, Star, Postkasse, Rosa / Kids Concept, Star, Pappbokser, Runde, 3-pack, Lysegrønn / Handed By, Korg, Alicante, 25 x 32 cm, Mintgrønn med Hvite stjerner / Handed By, Korg, Alicante, 25 x 32 cm, Rosa med Hvite stjerner / Kids Concept, Star, Oppbevaringsboks, Rosa / Kids Concept, Star, Gyngestol, Rosa / Kids Concept, Star, Vegghylle, Hvit / Kids Concept, Star, Boklist, Hvit
 

 

Jeg håper dere likte kollagen og at den kanskje inspirerte dere flotte lesere litt. Som dere ser er fargene som junior romet skal ha, lys rosa, hvit og lys grønn. Det er noen farger som for meg er rene og herlige glad farger. Gir samtidig litt vår og sommerfølelse (hvertfall hos oss). 

Nå er det igang med å stille inn sparemodus, og få realisert det kommende junior rommet med flotte produkter ifra kollagen! Kjenner jeg gleder meg veldig til å gi Mina Adeline et nydelig junior rom, som hun kan storkose seg på.

// ALLE PRODUKTENE PÅ KOLLAGEN ER HENT IFRA LEKMER.NO //
TRYKK HER FOR Å KOMME TIL LEKMER.NO 

 

One thought on “FRA BARNEROM TIL JUNIOR MED LEKMER.NO

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top