HAPPY SUNDAY – Dyrskue








En koselig dag med mange intrykk og masse herlige minner er det vi har hatt i dag. En fantastisk søndag, er vel det rette ordet og bruke. Ettersom dyrskue har vert denne helgen i Lyngdal, fant vi ut at vi ikke kunne la dette morsomme arangemanget gå ifra oss. Med en datter som elsker dyr og med meg og hennes momma som også elsker dyr, var dyrskue det rette å tilbringe tiden på denne søndagen. Vi har hatt en fantastsik dag og utrolig mange minner har vi skapt. Det er en dag jeg kommer til å leve lenge på! 

Helgen skjennerelt har vert en fantastisk helg. Vi har hatt koselig besøk ifra familien våres, og hatt det helt topp. God mat, minner, glede, latter og noen uskyldige tårer er det som har fylt helgen våres. Ingenting vondt på noen måter har fått kommet inn og sløst bort vår energi denne helgen, men masse glede og bare vellstand er det tiden våres har blitt brukt på. Positivitet er vell det rette ordet, og det jeg vil si er den rette bruken av engeri, noe hele helgen våres har vert fult opp med. Så tusen takk til dere alle som har bidratt til at denne helgen har blitt helt TOPP!

I dag når vi har vert på dyrskue har min datter ikke sover mye! Hun har vert fult opptatt med og se og ta på de flotte dyrene som har vert der. Bena henens har fått rakett fart og spankulert rundt sammen med en pekende finger og et herlig ord som “Se” er det vi har hørt mye i dag med den myntre barnestemmen til min datter. Smilene til oss alle har nesten gått rundt og stillesittende tid er noe vi virkelig ikke har hatt noe kjennskap til i dag. Om jeg har brent av noen kalurier på denne dagen hadde ikke sjokert meg. Ettersom det bare er 6 dager siden jeg den siste operasjonen min, er det begrenset med hvor mye jeg kunne gjøre selv. Derfor hadde jeg flott og god hjelp av to herlige jenter og min kjære mamma. De har hjulpet meg til å bære på Mina Adeline og de har hjulpet og trille vognen osv. Det har vert en fantastisk hjelp, siden dagene mine enda er fult med endel smerter. 

På dyrskue var det selvfølgelig mange flotte og spennende dyr, men ikke var det bare dyr. Det var mange flotte og spennede boder, tivoli og ja alt enn nesten kan tenke seg. Det var ikke en tilstelning som bare var for de som elsker dyr, men egnetlig for alle. Både store og små, gutter og jenter, ja alle. Det er en flott tilstelning som ifra nå av blir en fast plass og arangemang vi skal på, HVERT år!

Da vi var rundt og så på de flotte bodene kom vi ikke tomhente hjem. Jeg fant noen flotte klær og småting til barnehage starten som var for ikke lenge siden, en flott sekk til å ha i barnehagen og noen andre søte småting. Min datter vant også bamse som hun selv kjempet hardt for å få. Hun dro kraftig i et tau og trullet frem en bamse som hjemte seg i enden av det kraftige tauet som hun trakk i med de små søte hendene hennes. Men trøtt som hun var, var det ingen lett oppgave og vise den største gleden bak den flotte bamsen. I bunn og grunn trakk hun opp en svart bamse, men dette var ikke noe som falt helt i smak for hun. Den snille damen som sto i boden på tivoliet fant derfor frem to søte rosa bamser som min datter kunne velge i, slik at hun kunne bli fornøyd med sin flotte premie. Jeg er virkelig takknemlig og glad for den flotte innsatsen hun gjor for å gi min datter en flott bamse som hun virkelig kunne like.

Etter flere timer på dyrskuet, var Mina Adeline virkelig trøtt og sliten. klokken tikket raskt og det nermet seg legge tid, for hun og tiden nermet seg også for at vi måtte reise hjem igjen. Vognen var full av en halv sovende prinsesse og masse flotte klær og ting som vi hadde kjøpt der + en mobil som virkelig var full av bilder og film. Ettersom YouTube ikke er helt på godfoten med meg i dag, og bruker evigheter på å laste opp filmene mine, så får jeg desverre ikke lagt ved noe film nå ifra denne flotte dagen. Men mange flotte bilder har dere fått sett, ikke at bildene er av den beste kvaliteten ettersom det bare er mobil bilder, men det for gå denne gangen. 

Jeg kjenner jeg gleder meg utrolig mye til neste år, når vi skal på dyrskue igjen. Håper dere alle har hatt en flott helg og en nydelig søndag. Må starten på den nye uken bli fantastisk for dere alle. 

 

4 thoughts on “HAPPY SUNDAY – Dyrskue

  1. Godt dere har kost dere 🙂 Pleier å dra til Evje og Seljord på dyresku. Seljord er nå til helgen, kjempe spendene der og akuratt det samme. Bare litt mer hest inni bildet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top