Tilbuds kode til dere


Handle på salg eller bruke en rabatt kode, her får dere muligheten til begge deler. 

Kjære lesere, jeg ønsker å informere dere om en utrolig kjekk side som nå har utrolig bra salg og som jeg har fått en tilbuds kode hos.
Denne siden heter La Redoute og link til siden finner dere her: http://www.laredoute.no/
 Siden har klær til alle (Barn, damer, herrer og baby klær). De har også sko og tekstiler som de også selger der. De har utrolig mye fint så det er vert å ta en tur inn å se om det er noe som kunne passe deg. Jeg har som sakt også fått en tilbuds kode som jeg ønsker å dele med dere om det er noen som ønsker å bruke den. Selv synes jeg dette er et super tilbud og jeg elsker tilbuds koder. 

Tilbuds kode til dere kjære lesere:
312858

Tilbuds koden varer til i morgen alså t.o.m 12.06.13

Håper dere blir fornøyde og finner noe som dere ønsker og liker salget og tilbuds koden.

Har dere benyttet dere av salget?
Har dere benyttet dere av tilbuds koden?
Hva synes dere om det de selger på denne siden

Xoxo,
Xtine Michelle 

 

 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top