dagens trening


I dag har jeg trent litt med Dropi. Det gikk utrolig bra å det var super kjekt! Jeg trente litt med å stå på en stol å være høyere oppe enn han og bøye meg over ryggen på han sånn at han skal bli litt vant med det til han skal bli ridd inn. Så etterpå var det å finne fram presening og riste løst med det, pakke han inn i den, gå over den å legge den over hele han. Jeg håpet nesten på litt reaksjon sånn at jeg hadde litt å jobbe med, men han reagerte ikke i det hele tatt. Jeg var jo utrolig glad og stolt over at han ikke brydde seg og at han tok det helt fint. 


Er utrolig fornøyd med dagens trenings økt med han. Synes han var kjempe flink og tok alt utrolig bra. Han er så lett å snill å jobbe med synes jeg. 
Det kommer også en film ifra treningen når jeg får satt den sammen.

Har dere ung hest?
Har dere jobbet med sånne ting på hest?

Xoxo,
Xtine Michelle 

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

One thought on “dagens trening

  1. Så flink han er. Jeg brukte en fôrpose fra Hööks å hadde over hodet på min hest og raslet med den, da jeg trente henne i starten. Ellers så brukte jeg greip når jeg møkket å strøk den over ryggen og magen hennes. Kjekt med hester/ponnier som ikke reagerer. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top