SAVNER DU NOE?

Savner du noe? Er det noe du ønsker å lese mer om? Noe som ikke har blitt skrevet om som du ønsker skal bli skrevet om? 

Synes det er på tide å høre litt med dere fantastiske lesere om det er noe dere savner her på bloggen min eller om det er noe dere liker bedre enn andre ting som jeg har skrevet om? 
Om dere har noen tips eller ønsker så tar jeg det med glede imot 🙂 Jeg har tenkt å filme en hel dag å legge ut film med hvordan min dag som ung alene mor er sammen med min datter, ettersom det er noen som har ønsket det for litt siden. Det har bare tatt lit tid men har planer om å prøve å få gjort dette om ikke så lenge til 🙂 

Men blir glad for alle tips og ønsker dere har og hva dere ønsker jeg isåfall skal skrive mer om eller hvis det er noe jeg ikke har skrevet om som dere ønsker jeg skal skrive om. Eventuelle filmer, bilder, osv. Fyr løs med dine ønsker, tips og forslag til innelegger på bloggen som er savnet. Hvis det er noen som ikke vil skrive tipsene og eventuelle ønsker om blogg innlegg her som kommentar kan dere sende en mail til meg, melding her på blogg.no sin side til meg eller på facebook siden til bloggen min som dere finner –> HER!
Ingen tips eller ønsker er for dårlige eller noe. 

Håper dere alle har hatt en flott dag så langt og får en fin dag videre 🙂  

 

18 thoughts on “SAVNER DU NOE?

  1. Så utrolig fint bilde av mor og datter 🙂 Syns du skriver bra, og det er ikke noe jeg mangler ! Hadde jo vært koselig med en videoblogg av deg og Adeline 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top