Snurr Film – Prinsesse power

i dag har min vakre Mina Adeline hatt sin daglige trening på teppe sitt. Hun er i dag 8 uker å jeg merker stor forskell å utvikling på hun ifra før til nå med hvor sterk hun er. Hun startet å løfte på hode litt før hun var 3 uker men nå holder hun det lengre å det er mer kontrulert nå enn før. Hun har også begynt å klare å flytte hode ifra den ene siden til den andre nå når hun ligger på teppe. Hun holder også hode å ser ifra side til side og opp på meg igjen når jeg holder hun, så det er en god utvikling og fremgang på bare de ukene som nå har gått. Hun holder også blikk kontakten lengre nå og er mer med i situasjoner nå enn før da hun var mindre 🙂 

har laget en film ifra trenings økten hennes på teppe i dag så jeg ønset å vise dere 🙂 har pleid å filme litt ifra når hun trener så jeg kan se på før å nå frem igjennom utviklingen som skjer. Liker så godt å ha minner å også kunne se tilbake på så jeg kan følge med på hvor lang tid det tar før hun utvikler seg til å klare mer. Så her er filmen jeg har laget ifra ifra i dag 🙂
Håper den faller i smak.

Hva synes dere om filmen?
Filmet dere under utviklingen og fremgangen til barnet deres?
Hvor gammel var barnet deres da det begynte å løfte på hode?

2 thoughts on “Snurr Film – Prinsesse power

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top