Pust lillevenn, pust!

I kveld skjedde det som for meg en mors største mareritt. . Det er mange ting som kan være en mors største mareritt og forskjellige ifrs mor til mor. Min vakre Mina Adeline, stoppet opp 3 ganger med å puste. Dette skjedde hjemme men da det skjedde den 3. Gangen var det verst.

Jeg prøvde hver gang å hjelpe hun på den måten de hadde lært meg på sykehuset men den 3. Gangen måtte mamma også prøve å hjelpe. Jeg ringte deretter rett til legevakten å meg å min kjære mamma kjørte rett bort.

På turen ned pustet hun fint og da vi kom ned på legevakten ble hun sjekket godt. Etter legevakten ble min kjære Adeline sent til akutt mottaket på sykehuset og ble sjekket av en barnelege.

Da vi var på akutt mottaket skjedde det igjen at hun stoppet å puste og jeg å min mamma prøvde sammen å hjelpe Adeline, mens vi ringte på hjelp men da di kom inn pustet hun igjen. Etter at barne legen hadde sett på hun å hun hadde stoppet opp for å puste for 4. Gangen ønsket de på sykehuset å legge hun inn i natt til overvåking.

Så nå er vi kommet på isolat der Adeline skal bli overvåket i natt. Så nå skal vi legge oss å prøve å få litt søvn. Så håper jeg det er litt svar i morgen på hva dette er som gjør at hun har stoppet opp å puste disse gangene.

Så i morgen får vi forhåpentligvis vite litt mer om hva dette er som er grunnen for dette. Men oppdatering ang dette kommer i morgen.

Xoxo, Xtine Michelle

3 thoughts on “Pust lillevenn, pust!

  1. Skjønner så godt den følelsen, når Jimmi sluttet og puste var jeg helt ifra meg da var han 3 mnd gammel, jeg hørte han sluttet og puste dette skjedde på natten så godt jeg våkner fort. Jeg slo på lyset og så han bare gapte, vi prøvde og få han til og puste men lite skjedde vi ringte legevakta og på dette tidspunktet var han begynt og miste fargen og begynt og bli blå. Det var da jeg så han stakk fingrene sine i halsen og tenkte kanskje han har noe i halsen, vi holdt han på magen med hode lavest og hele gulvet var fyllt med slimete oppkast. Dette var da Jimmi’s første astma anfall, og kan vell si at jeg aldri har sovet som jeg burde siden, men nå merker han det selv før han blir så tett, i dag er han 3,5 år og medisin fri 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top