Bildedryss – Min siste dag

En minnerik dag, En dag jeg aldri har hatt før. Spenninge stiger, tiden nærmer seg. Dette er min siste dag!  

Spenningen kommer mer å mer, ettersom dagene bare flyr av gårde. Noen dager går litt senere enn andre ettersom svangerskapet mitt har bydd på flere utfordringer med smerter. Men ingen svangerskap er like å noen er “heldige” å får litt tøffere svangerskap enn andre. Ikke noe jeg skal klage over, men til tider skal jeg innrømme at det er hart! Men hva aksepterer enn vell ikke av smerter når enn får den gaven av å kunne bære fram en fantastisk baby?! Jeg hvet at når hun er blitt født kommer smertene til å være borte og jeg kommer ikke til å tenke tilbake på svangerskapet mitt som en negativ ting. Jeg gleder meg over hver en eneste dag jeg har min lille jente i magen og elsker sparkene og livet jeg kjenner av hun. Hun er allerede alt for meg! 

Nå har den siste dagen min kommet i det 2.trimestere mitt å dette var en minnerik dag for meg ettersom jeg er førstegangs fødene og ville ha minner av denne dagen. Alle dagene er jo minnerike men synes det var noe spesielt med denne dagen, siden jeg da skulle over i det 3. og siste trimestere før jenta mi kommer. Bildene og dagen var i går, men siden det var en så bra foto dag så ente vi opp med nesten 1 500 bilder så ble sittene i flere timer å jobbe med å plukke ut noen av de å gjøre de klar for bruk på nette. Derfor kommer bilde bloggen nå, som jeg låvet dere i går (i natt).

her er bildene jeg har plukket ut til å vise dere, å ja det ble endel bilder men håper dere like der! 🙂

Fotografen som jeg bruker er Bente Broberg (Min kjære mamma). Hun er hobby fotograf og har egen facebook side som jeg alltid linker til på bloggen min når jeg bruker bildene hun har tatt av meg. Siden hennes på facebook heter Broberg Foto og dere er hjertelig velkommen til å ta en tur innom facebook siden hennes om dere ønsker å se flere bilder som hun har tatt. Hun har holt på med fotografering i flere år å vi tar ofte bilder sammen. Broberg Foto er det jeg å min kjære mor som driver isammen og vi tar imot foto oppdrag av andre. Kan skrive mer om dette i egen blogg om dere ønsker. Dere får også mere informasjon som blir oppdatert når det er noe nytt f.eks tilbud, nye bilder etter foto oppdrag, prisliste, osv om dere følger facebook siden. Prislisten er ikke enda lagt ut men den er under veis, ettersom Broberg Foto sin facebook side er ganske nylig laget til. 

Her er link til Broberg Foto sin facebook side:

Fotograf av disse bildene: Bente Broberg (Broberg Foto)
Facebook side:
https://www.facebook.com/pages/Broberg-Foto/172892266203427

Hva synes dere om bildene?
Tok dere bilder den siste dagen i 2.trimestere deres? (hvis dere er gravide eller har vert)

Xoxo,
Xtine Michelle   

 

 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

11 thoughts on “Bildedryss – Min siste dag

  1. Nydelig babymage<3 Har ikke vært så flink med å ta bilder dette svangerskapet:( Noe jeg angrer på så langt, er jo så artig og se tilbake på de forskjellige babymagene:) <3

  2. DetLilleFine: Tusen takk 🙂 Ja det forstår jeg godt :/ Er helt eni med deg i det. Er førstegangs fødene selv men er utroli gla for jeg har tatt bilder uke for uke så jeg kan se tilbake på å se forandringene 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top