Morgen overraskelse


Overraskelse! jeg bare elsker å få overraskelser, det er så kjekt! 🙂 
Men hva er overraskelsen? Det lurte jeg også på en liten stund, men nå vet jeg det! 

I dag når jeg våknet hadde min kjære mamma en overraskelse som hun ville fortelle. Det var en overraskelse til meg men den var ikke av hun. Jeg ble jo bare mer å mer nysjerrig å håpte på det beste at jeg skulle få vite hva overraskelsen var. (Jeg har ikke tolmodighet når det kommer til overraskelser å pakker, da MÅÅ jeg hvite så fort som mulig!) Heldigvis så fikk jeg vite det! 

Det var en fantastisk vennine av mamma som hadde funnet ut at hun ville overraske meg. Hun venninen av mamma betyr så ubeskrivelig mye for meg! Hun har tatt meg og mamma inn i varmen sammen med familien sin, og de er blitt akkurat som om vi er i familie fordi de tar så godt vare på oss som en familie vanligvis skal gjøre. Så det er helt fantastiske folk som jeg er super glad i! Jeg kunne sitte å skrevet kjempe mye om hvor fantastiske de er osv, men jeg skal heller kommer fram til hva overraskelsen er, så dere slepper å vente så lenge på å få høre den. 

Overraskelsen som hun hadde kjøpt til meg var et ekstra barnesete ifra hun lille jenta mi er nyfødt og som kan brukes til hun er ca rundt 1 år. Hun kom over så godt tilbud med noen som hun kjente som skulle selge det så hun bare måtte slå til på den. Hun tenkte det måtte være greit å ha to siden meg å min mor har hver sin bil, så slipper vi å ta ut å inn på barnesete hele tiden med hvilken bil vi har. Jeg ble så glad da jeg fikk bilde av den å fikk høre om denne fantastiske overraskelsen at jeg viste neste ikke hva jeg skulle si.. Jeg var så glad at jeg ble nesten tom for ord, høres merkelig ut men sånn er det til tider. Men jeg klarte å takke så mye å hun var klar over at hun gledet meg kjempe mye forde om ord ikke kunne beskrive hvor glad jeg var egentlig. 

Dette barnesete jeg fikk i gave har en veldig grei måte å bli festet på i bil, nemlig iso-fix stativ. Jeg kjenner ikke så godt til sånn stativ men hvet det skal være bra å at det er lettere med tanke på når du skal ha ut barnesete som ungen ligger oppi. Så er veldig spent på å prøve dette ut å til å få begynne å bruke dette barensete også når hun lille jenta mi finner ut at hun skal komme. Merke på barnesete er maxi-cosi. Det er et barnesete jeg har lagt merke til ganske lenge å sett litt på. Så var utrolig kjekt når hun overrasket meg med dette! Så tusen mange takk 

Her er et bilde av barnesete (maxi-cosi) &  Iso-fix stativet:

Hva synes dere om barnesete?
Hva synes dere om iso-fix stativet?
Har dere brukt eller har maxi-cosi barnesete?
Er dere fornøyd med det?

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.
 

 

 

6 thoughts on “Morgen overraskelse

  1. Det var en flott overraskelse. Jeg har hatt maxi cosi til begge mine barn. Da det var det sikreste på markedet den gang. Har vært veldig fornøyd. Etter å ha lest mye om barneseter, og fått vite at et dårlig sete i verste fall kan ta livet av barnet i en kollisjon, er jeg helt hysterisk. Og leser til øyet blir stort og vått om tester av barneseter før jeg kjøper. Det stativet er helt genialt. Så mye enklere å feste/ta ut setet.

  2. sjomannsfruen: Tusen takk 🙂 Så utroli greit å høre at det er så bra å at du har vert veldig fornøyd med det 🙂 Ja det er sprøtt hvor viktig det er med et bra og sikkert barnesete, men føles så godt når enn hvet at en har noe som er sikkert for barnet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top