Borte fra syne mitt

Dere er borte fra syne mitt, og dere er dypt savnet ved å kunne bli sett. Tiden går fort å det er ikke lenge igjen før jeg ser dere ijen. 

Tiden tikker å går, å det merkes at dere er borte fra syne mitt. Dere er dypt savnet ved å kunne bli lagt merke til å bli sett. Når jeg savner dere på det meste springer jeg til speilen å står å nyter synet av dere. Jeg kan heldigvis merke at dere enda er der, uansett om jeg ikke klarer å se der. Dere går selv igjennom mye, dere bære tunge meg hele dagen å holder meg oppe. Dere får en større belastning enn før, men dere er sterke å holder ut. Noen jeg ikke vet hvordan jeg skulle klart i hverdagen om dere hadde sviktet uansett hvor skuffet dere er over at jeg ikke kan se dere. 

Tiden går fort å det er heldigvis ikke lenge igjen før jeg ser dere, det er ca 14 uker til dere kan begynne å komme til syne igjen. Å jitt om jeg gleder meg! Kanskje jeg er heldig å får se dere føre? Det er aldri godt å vite men vi satser på det. 

I mens jeg ikke får se dere, får jeg mugliheten til å se på den fineste magen jeg noen gang har hatt. Nemlig min lille baby mage, eller kanskje den ikke er så liten lengre. Det er nesten opp til hver enkelt å bedømme om den søte baby magen min er stor eller liten. Den er uansett perfekt for meg siden jeg får bære fram den nydeligste datteren min. Hun lager virkelig mye liv inni der, så der er nokk av ting som skjer i mens jeg ikke ser dere to fantastiske ben under magen. 

Baby magen min er nå 26 uker gammel å har nå ca 14 uker igjen å få være der, kanskje den forsvinner litt før eller litt etter. Det er aldri godt å si. Så spenningen for heller bare stige i mens jeg venter på den herlige datteren min skal komme til verden og i mine armer. Det er en fantastisk tid jeg aldri kommer til å glemme så savnet etter å kunne se det som skuler seg under baby magen får jeg nokk mye tid til å kunne få se igjen etter hun lille prinsessa mi har kommet. 

Så vi snakkes igjen kjære bena mine, dere kommer heldigvis til syne igjen om kort tid der vi i sammen skal kunne sammarbeide om å kunne gå rundt å bære på min søte datter og trille på en nydelig vogn som den største gaven min ligger oppi. Det er bare å glede seg til fremtiden som vi har i vente og all den styrken vi skal kunne bygge også etter jenta mi har kommet. 

Spenningen stiger, å ventetiden blir kortere og kortere hver dag og uke som går.  

Xoxo, 
Xtine Michelle  

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.   

4 thoughts on “Borte fra syne mitt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top