HOMEMADE – 17.Mai antrekk

I går var det den store dagen mange hadde ventet på. Det var flere barn sin første 17.Mai og der iblant var det min datter, Mina Adeline sin første 17.Mai. Det var en stor dag og ikke minst en fantastisk dag. Feiringen ble helt perfekt og det blir en gledens dag å huske tilbake på som hennes første 17.Mai. 

Ettersom det var en lang og veldig aktiv dag, så er jeg utrolig sliten i dag. Langt ifra om det bare er jeg som er sliten, men det er egentlig vi alle. Jeg har ligget på sofaen å sover noen timer, og Mina Adeline har hatt den lengste formiddags hvilen, noen gang! Igjen har hun sin andre hvil for dagen. Både jeg og min datter, har virkelig en dag i dag der vi begge er veldig trøtte. Men etter en så herlig og lang dag i går å siden det enda er såpass kort tid etter operasjonen så synes jeg det er helt okei å ha noen dager der enn er sliten og trøtt. 

Siden jeg ikke enda har fått anledning til å vise dere Mina Adeline sitt 17.Mai antrekk, så tenkte jeg å vise det nå. Den store dagen var jo i går, men ettersom jeg satt oppe til hal 4 på natten (natt til 17.Mai) for å bli ferdige med hennes antrekk ble det rett å slett ikke tid til å vise det i går. Jeg valgte å sy og designe mitt eget sett til hun, og synes det var veldig kjekt å kunne tenke tilbake på å vite at jeg sydde selv og laget til hennes første 17.Mai antrekk selv. Jeg brukte et mønster til selve kjolen i str 74, men kombinasjonen av stoffet og resultatet av utseende og det ekstra på kjolen er ideer ifra meg selv. Jeg valgte også å sy body, lue og laget til en sløyfe til hun så hun kunne ha i håret. Alt ble brukt i går og det passet kjempe bra! 🙂 

Bilder og skriv ifra våres flotte feiring av dagen i går, kommer! 
 

– Hva synes du om 17.Mai antrekket som jeg sydde til min datter?
– Hvilket antrekk hadde du som 17.Mai antrekk?
– Hadde du en flott feiring?

24 thoughts on “HOMEMADE – 17.Mai antrekk

  1. Linn Merete: Tusen takk 🙂 Hehe, på 17.Mai synes jeg det er kjekt å vise frem de flotte fargene vi har i flagget 🙂 Nei, er ingen som har lik å det er det som er kjekt med det 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top